Elon Musk je bezesporu jedním z největších vizionářů dnešní doby, díky kterému vznikla řada ambiciozních projektů. Současně se však kolem něj vynořila i spousta kontroverzí, z nichž většinu odstartovaly jeho příspěvky na sociální síti Twitter. Ten nejproblematičtější ho pak vyšel na 20 milionů dolarů, podle Muska to ale stálo za to.
Pokud by jakýkoliv běžný smrtelník dostal pokutu 20 milionů dolarů, tedy cca 455 milionů korun, za příspěvek na sociální síti, pravděpodobně by se z ní na dlouhou dobu odhlásil a po návratu by si dlouho rozmýšlel, jakou zprávu se vlastně chystá poslat do světa.
Elon Musk však není tímhle typem člověka a tak i přes pokutu, která by většinu z nás zadlužila na několik generací, pokračuje dnem i nocí v posílání různorodých příspěvků na svůj milovaný Twitter. A navíc zřejmě ničeho nelituje.
To se ostatně ukázalo v pátek, kdy na svém Twitteru rozjel debatu na téma poměru „kritiky" a „lajků" pod jeho příspěvky. Krátce na to se ho pak někdo zeptal „A co ten (příspěvek) který tě stál 20M, jaký byl poměr „lajků" u něj?" Načež Musk jednoduše odpověděl „Stál za to."
Začátkem tohoto měsíce přitom soudce schválil dohodu, v rámci které se Komise pro kontrolu cenných papírů (SEC) dohodla s Muskem na trestu za jeho „falešný a zavádějící" příspěvek na Twitteru, podle kterého zvažoval prodej Tesly do soukromého vlastnictví.
V rámci trestu musí Elon Musk a Tesla zaplatit 20 milionů dolarů, přičemž Musk bude donucen odstoupit z čela společnosti na další tři roky. Tesla navíc bude muset utlumit Muskovu komunikaci s investory.
How about that one that cost you 20M, how was the 'like' ratio on that one?
— James Patten (@yames51) 27. října 2018
Poté, co soudce souhlasil s touto dohodou, měl Elon Musk přidat na Twitter příspěvek, podle kterého má v plánu se na pár dnů odhlásit. Podle všeho mu to ale moc dlouho nevydrželo.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?