Tesla by podle mnohých měla být na nohou a pokoušet se ušetřit kde se dá, místo toho se ale její zaměstnanci soustředí na novinky, které vám žádná jiná automobilka jednoduše nenabídne. Do svého infotainment systému totiž integrovala staré hry z konzolí Atari, které můžete z pozice řidiče ovládat přes tlačítka na volantu.
Jste zapálení hráči videoher? A máte slabost pro nostalgické tituly z osmdesátých let, které stály u zrodu herních konzolí? Pokud jste na obě otázky odpověděli ano, pak jste na tom nejspíš stejně, jako stále ještě šéf Tesly Elon Musk.
Jeden z největších vizionářů posledních let je známý svou slabostí pro některé retro věci a tak není divu, že se v posledním softwarovém updatu pro elektromobily Tesla objevila speciální funkce Teslatari. Starší hráči si tak nyní mohou zahrát na velké obrazovce palubního systému klasiky jako Centipede, Missile Command, Lunar Lander, Asteroids a mnoho dalšího. Všechny hry se přitom ovládají prostřednictvím volantu.
Pokud vás právě napadla ta děsivá myšlenka, jak lidé využívající autopilota hrají hry na Teslatari během jízdy, můžeme vás uklidnit. Tesla již vydala prohlášení, že hry jsou určené jen ke zkrácení dlouhé chvíle třeba na parkovišti a nepůjde je spustit, pokud automobil nebude stát.
Tesla navíc přichystala pro novou funkci i stylovou propagaci. Na svůj Instagram umístila krátké video prezentující několik základních her, které bylo upraveno do stylu osmdesátých let. Tesla zkrátka ví jak své produkty prodávat.
K věci se už vyjádřil i Elon Musk, který na svém Twitteru vyzval vývojáře her, aby si podali přihlášku do Tesly. Automobilka chce totiž podpořit vývoj her, které bude možné integrovat do centrální dotykové obrazovky nebo telefonu.
Zobrazit příspěvek na InstagramuTeslatari
If you’re into video game development, consider applying to Tesla. We want to make super fun games that integrate the center touch screen, phone & car irl.
— Elon Musk (@elonmusk) 1. srpna 2018
Na to, že podle některých by měla Tesla během příštího roku zkrachovat, se zdá, že ve firmě vládne dost uvolněná atmosféra. Nebo je to snad jen malé divadélko, které má odvést pozornost od tenčících se finančních zásob? To se nejspíš dozvíme v následujících měsících.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?