Tesla by podle mnohých měla být na nohou a pokoušet se ušetřit kde se dá, místo toho se ale její zaměstnanci soustředí na novinky, které vám žádná jiná automobilka jednoduše nenabídne. Do svého infotainment systému totiž integrovala staré hry z konzolí Atari, které můžete z pozice řidiče ovládat přes tlačítka na volantu.
Jste zapálení hráči videoher? A máte slabost pro nostalgické tituly z osmdesátých let, které stály u zrodu herních konzolí? Pokud jste na obě otázky odpověděli ano, pak jste na tom nejspíš stejně, jako stále ještě šéf Tesly Elon Musk.
Jeden z největších vizionářů posledních let je známý svou slabostí pro některé retro věci a tak není divu, že se v posledním softwarovém updatu pro elektromobily Tesla objevila speciální funkce Teslatari. Starší hráči si tak nyní mohou zahrát na velké obrazovce palubního systému klasiky jako Centipede, Missile Command, Lunar Lander, Asteroids a mnoho dalšího. Všechny hry se přitom ovládají prostřednictvím volantu.
Pokud vás právě napadla ta děsivá myšlenka, jak lidé využívající autopilota hrají hry na Teslatari během jízdy, můžeme vás uklidnit. Tesla již vydala prohlášení, že hry jsou určené jen ke zkrácení dlouhé chvíle třeba na parkovišti a nepůjde je spustit, pokud automobil nebude stát.
Tesla navíc přichystala pro novou funkci i stylovou propagaci. Na svůj Instagram umístila krátké video prezentující několik základních her, které bylo upraveno do stylu osmdesátých let. Tesla zkrátka ví jak své produkty prodávat.
K věci se už vyjádřil i Elon Musk, který na svém Twitteru vyzval vývojáře her, aby si podali přihlášku do Tesly. Automobilka chce totiž podpořit vývoj her, které bude možné integrovat do centrální dotykové obrazovky nebo telefonu.
Zobrazit příspěvek na InstagramuTeslatari
If you’re into video game development, consider applying to Tesla. We want to make super fun games that integrate the center touch screen, phone & car irl.
— Elon Musk (@elonmusk) 1. srpna 2018
Na to, že podle některých by měla Tesla během příštího roku zkrachovat, se zdá, že ve firmě vládne dost uvolněná atmosféra. Nebo je to snad jen malé divadélko, které má odvést pozornost od tenčících se finančních zásob? To se nejspíš dozvíme v následujících měsících.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.