Automobilka Ford zveřejnila před pár dny spot, ve kterém hovoří o minulosti i budoucnosti své výroby automobilů. Nejzajímavější moment však nastává zhruba v polovině, kdy se na záběrech vystřídá jeden ze zástupců klasických Mustangů, současná modelová řada a nakonec zcela nový model obklopený modrým světlem. A to by nahrávalo možnosti, že se díváme na první návrh hybridního Mustangu.
Hlavním poselstvím tohoto videa Fordu je bezesporu snaha ukázat, jak se automobilka vždy soustředila na stavbu nových a moderních strojů, které mají tvořit budoucnost dopravy. Nejzajímavější chvíle videa, jímž provádí herec Bryan Cranston, však nastává zhruba v polovině.
Během několika málo sekund se totiž na záběrech ukáže nejprve klasický Mustang, následuje moderní provedení a nakonec se podíváme i na masku Mustangu budoucnosti.A nakonec přijde i rychlý záběr pod kapotu, který toho ale moc neprozradí.
Vraťme se ale ještě na chvíli k pohledu na masku, která se od současné generace poměrně výrazně liší. Ať už je řeč o jiných světlometech, poněkud klidnější spodní části masky nebo modře podsvíceném logu Mustanga.
Díky digitálním efektům se na moment odhaluje i motorový prostor, kde byl podle všeho vidlicový osmiválec. Zatím ale není jisté, zda se jednalo jen o ilustraci, nebo zda bude právě tato jednotka propojena s hybridem. Automobilka to navíc odmítá jakkoliv komentovat.
Již v dřívějším tiskovém prohlášení ale automobilka uvedla, že její hybridní pohony budou nabízet výkon motorů V8, ale s vyšším točivým momentem od nižších otáček. Například 5.0 litrový motor V8 pod kapotou Mustangu GT ale produkuje přes 460 koní, takže hybrid by mohl být ještě zajímavějším svezením.
Dosáhnout výkonu motorů V8 tím, že pod kapotu V8 dáte, by bylo dost jednoduché. Web Motor1, který na zprávu upozornil, ale současně varuje, že pod kapotou hybridních Mustangů by mohlo být válců spíše méně - s pomocí hybridu by ale rozdíl nemusel být znát.
Kdy se hybridního Mustangu dočkáme zatím není zřejmé, ovšem podle spekulací kolujících po internetu je pravděpodobné, že se tak stane krátce po představení nové generace Mustangu se spalovacím motorem, které je připraveno na rok 2021.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.