Automobilka Ford zveřejnila před pár dny spot, ve kterém hovoří o minulosti i budoucnosti své výroby automobilů. Nejzajímavější moment však nastává zhruba v polovině, kdy se na záběrech vystřídá jeden ze zástupců klasických Mustangů, současná modelová řada a nakonec zcela nový model obklopený modrým světlem. A to by nahrávalo možnosti, že se díváme na první návrh hybridního Mustangu.
Hlavním poselstvím tohoto videa Fordu je bezesporu snaha ukázat, jak se automobilka vždy soustředila na stavbu nových a moderních strojů, které mají tvořit budoucnost dopravy. Nejzajímavější chvíle videa, jímž provádí herec Bryan Cranston, však nastává zhruba v polovině.
Během několika málo sekund se totiž na záběrech ukáže nejprve klasický Mustang, následuje moderní provedení a nakonec se podíváme i na masku Mustangu budoucnosti.A nakonec přijde i rychlý záběr pod kapotu, který toho ale moc neprozradí.
Vraťme se ale ještě na chvíli k pohledu na masku, která se od současné generace poměrně výrazně liší. Ať už je řeč o jiných světlometech, poněkud klidnější spodní části masky nebo modře podsvíceném logu Mustanga.
Díky digitálním efektům se na moment odhaluje i motorový prostor, kde byl podle všeho vidlicový osmiválec. Zatím ale není jisté, zda se jednalo jen o ilustraci, nebo zda bude právě tato jednotka propojena s hybridem. Automobilka to navíc odmítá jakkoliv komentovat.
Již v dřívějším tiskovém prohlášení ale automobilka uvedla, že její hybridní pohony budou nabízet výkon motorů V8, ale s vyšším točivým momentem od nižších otáček. Například 5.0 litrový motor V8 pod kapotou Mustangu GT ale produkuje přes 460 koní, takže hybrid by mohl být ještě zajímavějším svezením.
Dosáhnout výkonu motorů V8 tím, že pod kapotu V8 dáte, by bylo dost jednoduché. Web Motor1, který na zprávu upozornil, ale současně varuje, že pod kapotou hybridních Mustangů by mohlo být válců spíše méně - s pomocí hybridu by ale rozdíl nemusel být znát.
Kdy se hybridního Mustangu dočkáme zatím není zřejmé, ovšem podle spekulací kolujících po internetu je pravděpodobné, že se tak stane krátce po představení nové generace Mustangu se spalovacím motorem, které je připraveno na rok 2021.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?