Světoznámá motoristická show Top Gear projde další velkou změnou. Moderátorské Trio Matt LeBlanc, Rory Reid a Chris Harris se příštím rokem rozpadne a na pozici hlavních moderátorů se objeví dvě zcela nové tváře: Paddy McGuinness a Andrew "Freddie" Flintoff. Že vám tato jména nic neříkají? Buďte v klidu, nám také ne. Tak se na ně pojďme společně podívat.
Zprávy o rozpadu současného tria moderátorů bohužel nejsou žádnou novinkou. Matt LeBlanc ohlásil svůj odchod po 26. sérii, která bude odvysílána v příštím roce, již před několika měsíci. Kromě toho ale také z hlavní show odchází Rory Reid, který se bude věnovat vlastní show následující po Top Gearu, která nese název Extra Gear.
Jediným z původní trojice, jehož přítomnost by nás měla těšit i v 27. sezóně, tak bude známý motoristický novinář Chris Harris. K němu se však přidá britský komik Paddy McGuinness, známý například z moderování britské televizní show "Take Me Out", a bývalý kapitán britské kriketové reprezentace a současný moderátor Andrew "Freddie" Flintoff.
„Je vzrušující, že budu moci moderovat show, kterou jsme sledoval a miloval už jako malý kluk," uvedl Paddy McGuinness. „Fanoušci Top Gear z celého světa jsou vášnivá parta a já se považuji za jednoho z nich."
„Nestává se často, abyste mohli dělat obě ze svých vysněných prací. Já jsem ale takový šťastlivec, že se mi to povedlo," komentoval zprávu Freddie Flintoff. „Vždycky jsem měl vášeň pro auta a tak jsem nadšený, že se mohu připojit k týmu Top Gear."
A jak na zprávu reagoval Chris Harris? „Jistě si dokážete představit, kolik zábavy si s Paddym a Freddiem užijeme během natáčení Top Gearu. Oba jsou skvělí a přirození baviči - a když se jejich neplechy zkombinují s nejúžasnějšími automobily světa, jistě to posune celou show na novou úroveň. Moje vysněná práce se stala ještě lepší."
Reakce ze světa jsou však poněkud rozporuplné. Jak komentuje web Drivetribe, od BBC se jedná o poměrně odvážný krok. Oba moderátoři jsou totiž známí především ve Velké Británii a nabízí se tak otázka, zda dokáží zaujmout světové publikum.
Na první dojmy z nového tria si ale budeme muset počkat až na konec roku 2019, kdy by se noví moderátoři měli objevit v prvních dílech. Upřímně jsme ale zvědaví, jak si sednou s Chrisem Harrisem a kam se kvalita Top Gearu posune.
Mercedes-Benz představil novou verzi elektrického CLA, který se považuje za nejchytřejší a nejefektivnější model značky. Tento elektromobil je očekávaným nástupcem v segmentu základních elektromobilů a má ambici stát se přímým konkurentem pro Tesla Model 3. Jaký dojem zanechává nový Mercedes CLA na první pohled? To se dozvíte v našem exkluzivním pohledu na tento model.
Před dvanácti lety Mercedes-Benz poprvé představil model CLA a zájem o něj nepolevuje. Nyní automobilka odhalila třetí generaci, která posouvá hranice technologie a designu na zcela novou úroveň.
Xiaomi začalo dodávat svůj elektrický sporťák SU7 Ultra prvním zákazníkům, ale místo oslav řeší nečekané problémy. Spekulanti okamžitě rozjeli přeprodej za vyšší ceny a zloději se zaměřili na luxusní zlaté logo, které mizí z vozů a končí v online aukcích.
Čas letí jako voda a od premiéry první verze GR Yarisu v Tokiu uběhlo v lednu už 5 let. Proto na počátku roku 2024 nastal čas představit první modernizaci, která měla za cíl odstranit neduhy a celkově vůz posunout ještě úroveň výš. Jak se to povedlo?
Čínská automobilka BYD pracuje na své expanzi v Německu a přivádí na trh kompaktní SUV Atto 2. Zároveň plánuje výrazné posílení své dealerské sítě ještě před koncem roku.
Lamborghini chystá revoluci – jeho první elektromobil bude zároveň nejsilnějším vozem v historii značky. Italská automobilka vsadí na špičkovou platformu koncernu VW Group, která slibuje extrémní výkon i luxusní technologie.
Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.
Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.
Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?
Audi A6 e-tron, čistě elektrická verze, byla loni v létě jedním z nových přírůstků do portfolia, ale to neznamená konec spalovacích motorů. K elektrické variantě se nyní připojuje nový model A6 Avant, který stále využívá tradiční naftové a benzínové motory. I když je vybaven mild-hybridním systémem, stále patří k nejtradičnějším pohonům, které si můžete pořídit v segmentu prémiových vozů.
Škoda Scala je na trhu už několik let a vždy byla mezi svými rivaly tak trochu opomíjenou volbou. Není vnímána tak prestižně, jako třeba Golf a ani není extravagantní jako třeba Peugeot 308, ale přesto bychom si v této kategorii vybrali právě Scalu, proč?
Šéf Škody Auto Klaus Zellmer dnes oznámil zásadní redukci pracovních míst, která postihne zhruba 15 % zaměstnanců automobilky v Česku. To by znamenalo ztrátu téměř 6000 pracovních míst, přičemž největší dopad se očekává na agenturní pracovníky, kteří tvoří asi desetinu celkového počtu. Redukce však zasáhne i kmenové zaměstnance. Uvedl to ekonom Lukáš Kovanda.