Světoznámá motoristická show Top Gear projde další velkou změnou. Moderátorské Trio Matt LeBlanc, Rory Reid a Chris Harris se příštím rokem rozpadne a na pozici hlavních moderátorů se objeví dvě zcela nové tváře: Paddy McGuinness a Andrew "Freddie" Flintoff. Že vám tato jména nic neříkají? Buďte v klidu, nám také ne. Tak se na ně pojďme společně podívat.
Zprávy o rozpadu současného tria moderátorů bohužel nejsou žádnou novinkou. Matt LeBlanc ohlásil svůj odchod po 26. sérii, která bude odvysílána v příštím roce, již před několika měsíci. Kromě toho ale také z hlavní show odchází Rory Reid, který se bude věnovat vlastní show následující po Top Gearu, která nese název Extra Gear.
Jediným z původní trojice, jehož přítomnost by nás měla těšit i v 27. sezóně, tak bude známý motoristický novinář Chris Harris. K němu se však přidá britský komik Paddy McGuinness, známý například z moderování britské televizní show "Take Me Out", a bývalý kapitán britské kriketové reprezentace a současný moderátor Andrew "Freddie" Flintoff.
„Je vzrušující, že budu moci moderovat show, kterou jsme sledoval a miloval už jako malý kluk," uvedl Paddy McGuinness. „Fanoušci Top Gear z celého světa jsou vášnivá parta a já se považuji za jednoho z nich."
„Nestává se často, abyste mohli dělat obě ze svých vysněných prací. Já jsem ale takový šťastlivec, že se mi to povedlo," komentoval zprávu Freddie Flintoff. „Vždycky jsem měl vášeň pro auta a tak jsem nadšený, že se mohu připojit k týmu Top Gear."
A jak na zprávu reagoval Chris Harris? „Jistě si dokážete představit, kolik zábavy si s Paddym a Freddiem užijeme během natáčení Top Gearu. Oba jsou skvělí a přirození baviči - a když se jejich neplechy zkombinují s nejúžasnějšími automobily světa, jistě to posune celou show na novou úroveň. Moje vysněná práce se stala ještě lepší."
Reakce ze světa jsou však poněkud rozporuplné. Jak komentuje web Drivetribe, od BBC se jedná o poměrně odvážný krok. Oba moderátoři jsou totiž známí především ve Velké Británii a nabízí se tak otázka, zda dokáží zaujmout světové publikum.
Na první dojmy z nového tria si ale budeme muset počkat až na konec roku 2019, kdy by se noví moderátoři měli objevit v prvních dílech. Upřímně jsme ale zvědaví, jak si sednou s Chrisem Harrisem a kam se kvalita Top Gearu posune.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?