Vrcholným provedením Fordu Mustang byl několik posledních let model GT350, který rozhodně není špatný, ovšem proti konkurenci překonávající výkony nad 600 koní potřebovala automobilka něco silnějšího. A tím je právě nový Ford Mustang GT500, který byl nedávno odhalen uzavřené společnosti. I z této prezentace však unikl snímek, který odhaluje nový model v plné kráse.
Snímek nového modelu Ford Mustang, kterým by měl být právě vrcholný Shelby GT500, se během čtvrtečního odpoledne objevil na instagramovém profilu Sinister_lifestyle. Pravosti snímku navíc nahrávají i mnohé detaily, které známe z různých ukázek, které již dříve automobilka vypustila.
Některé detaily se navíc shodují i s videem, které automobilka vydala v polovině ledna tohoto roku. Na tom je sice Mustang Shelby GT500 jen animovaný, ovšem detaily jako přední nárazník, maska nebo výrazné křídlo na zádi se dokonale shodují.
Zobrazit příspěvek na InstagramuThe New 2019/2020 Ford Mustang Shelby GT500! If you work at a Ford dealer and will sell me this car at MSRP please direct message me! I will leave a deposit today! 👍🏼👍🏼 (Disclaimer: Photos were sent to me via Instagram direct message. I am not the originator of this photo. Only a repost with my watermark)
Technické parametry zatím automobilka nezveřejnila, ovšem koncem srpna se na webu The Drive objevila informace, podle které by měl mít nový Shelby GT500 pod kapotou 5.2 litrový motor přeplňovaný kompresorem, který by měl generovat až 720 koní a cca 880 Nm točivého momentu. Podle informací z webu Jalopnik by se však výkon mohl vyšplhat až na 770 koní a 1007 Nm. Jednalo by se tak o nejvýkonnější silniční automobil, jaký kdy Ford vyrobil.
Výkon by měl směřovat přes karbonový kardan na zadní kola, ovšem o převodovce se stále vedou debaty. Podle jedné strany by měla být použita manuální šestistupňová převodovka Tremec, kterou známe již z minulé generace GT500. Druhá skupina však tvrdí, že přenos výkonu bude obstarávat automatická dvouspojková sedmistupňová převodovka.
Dosud také není jisté, zda se GT500 dočká varianty s označením R, jakou nabízí slabší provedení GT350. Model s tímto označením nabízí řadu úprav, včetně karbonových disků kol.
Samotná automobilka zatím uniklý snímek ani nové GT 500 nijak nekomentovala, což ostatně nedělá nikdy. Pokud se tedy automobilka nerozhodne vyložit karty na stůl již nyní, budeme si muset počkat na kompletní specifikace až do ledna, kdy se GT500 oficiálně představí na autosalonu v Detroitu.
Mercedes-Benz představil novou verzi elektrického CLA, který se považuje za nejchytřejší a nejefektivnější model značky. Tento elektromobil je očekávaným nástupcem v segmentu základních elektromobilů a má ambici stát se přímým konkurentem pro Tesla Model 3. Jaký dojem zanechává nový Mercedes CLA na první pohled? To se dozvíte v našem exkluzivním pohledu na tento model.
Před dvanácti lety Mercedes-Benz poprvé představil model CLA a zájem o něj nepolevuje. Nyní automobilka odhalila třetí generaci, která posouvá hranice technologie a designu na zcela novou úroveň.
Xiaomi začalo dodávat svůj elektrický sporťák SU7 Ultra prvním zákazníkům, ale místo oslav řeší nečekané problémy. Spekulanti okamžitě rozjeli přeprodej za vyšší ceny a zloději se zaměřili na luxusní zlaté logo, které mizí z vozů a končí v online aukcích.
Čas letí jako voda a od premiéry první verze GR Yarisu v Tokiu uběhlo v lednu už 5 let. Proto na počátku roku 2024 nastal čas představit první modernizaci, která měla za cíl odstranit neduhy a celkově vůz posunout ještě úroveň výš. Jak se to povedlo?
Čínská automobilka BYD pracuje na své expanzi v Německu a přivádí na trh kompaktní SUV Atto 2. Zároveň plánuje výrazné posílení své dealerské sítě ještě před koncem roku.
Lamborghini chystá revoluci – jeho první elektromobil bude zároveň nejsilnějším vozem v historii značky. Italská automobilka vsadí na špičkovou platformu koncernu VW Group, která slibuje extrémní výkon i luxusní technologie.
Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.
Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.
Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?
Audi A6 e-tron, čistě elektrická verze, byla loni v létě jedním z nových přírůstků do portfolia, ale to neznamená konec spalovacích motorů. K elektrické variantě se nyní připojuje nový model A6 Avant, který stále využívá tradiční naftové a benzínové motory. I když je vybaven mild-hybridním systémem, stále patří k nejtradičnějším pohonům, které si můžete pořídit v segmentu prémiových vozů.
Škoda Scala je na trhu už několik let a vždy byla mezi svými rivaly tak trochu opomíjenou volbou. Není vnímána tak prestižně, jako třeba Golf a ani není extravagantní jako třeba Peugeot 308, ale přesto bychom si v této kategorii vybrali právě Scalu, proč?
Šéf Škody Auto Klaus Zellmer dnes oznámil zásadní redukci pracovních míst, která postihne zhruba 15 % zaměstnanců automobilky v Česku. To by znamenalo ztrátu téměř 6000 pracovních míst, přičemž největší dopad se očekává na agenturní pracovníky, kteří tvoří asi desetinu celkového počtu. Redukce však zasáhne i kmenové zaměstnance. Uvedl to ekonom Lukáš Kovanda.