Dva týdny před světovou premiérou modelu T-Cross ukazuje Volkswagen své nejnovější SUV poprvé bez maskování, a to za jízdy v nové upoutávce „I am safe“. Nejkompaktnější SUV značky Volkswagen na konci 14sekundového klipu automaticky aktivuje maximální brzdění prostřednictvím funkce nouzového brzdění City včetně rozpoznávání chodců, aby nedošlo ke kolizi s nepozorným člověkem, který náhle vkročil do vozovky. „I am safe“ je jednou ze čtyř tematických oblastí, které definují nejdůležitější vlastnosti modelu T-Cross. Nový T-Cross bude uveden na trh na jaře 2019.
T-Cross vstoupí na trh se sloganem „I am more“, který vyjadřuje jeho postavení na trhu a zároveň i příslib zákazníkům. Toto motto je rozděleno do čtyř dílčích oblastí: „I am practical“, „I am cool“, „I am intuitive“ a „I am safe“. Ke každé z těchto oblastí vznikla jedna upoutávka. Nyní byl zveřejněn čtvrtý klip „I am safe.“
„I am safe“ zdůrazňuje, že T-Cross přijde na trh jako jedno z nejbezpečnějších vozidel své třídy – s vynikající úrovní pasivní bezpečnosti a mimořádně širokou nabídkou asistenčních systémů.
Všechny verze budou sériově vybaveny asistentem pro jízdu v jízdním pruhu „Lane Assist“, systémem pro detekci překážek před vozem „Front Assist“ s funkcí nouzového brzdění City a již zmíněným rozpoznáváním chodců.
Mezi další nabízené asistenční systémy patří mimo jiné asistent pro sledování slepého úhlu (upozorňuje na vozidla v zóně slepého úhlu) včetně „asistenta pro vyjetí z parkovacího místa“ (upozorňuje na vozidla, která přijíždějí k vozu T-Cross vzadu ze stran), „systém preventivní ochrany cestujících“ (při riziku kolize uzavře okna dveří a posuvné střešní okno, přitáhne bezpečnostní pásy a zvýší brzdný tlak) a adaptivní tempomat ACC (automaticky brzdí a zrychluje na základě dat z radarového senzoru).
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?