Společnost Škoda Auto již popáté obhájila prvenství v hodnocení atraktivity zaměstnavatelů studenty technických oborů. V průzkumu společnosti Universum zaujala také budoucí ekonomy a studenty informačních technologií. U studentů ekonomických oborů obsadila druhé místo žebříčku. U budoucích IT specialistů se posunula na páté místo, mezi přední IT společnosti. Mezi respondenty bylo přes 10 tisíc studentů a absolventů z 25 univerzit a vysokých škol.
Globální výzkumná společnost Universum provedla šetření v České republice již popáté a opět se zaměřila na zjištění rozhodujících faktorů, které hrají roli při výběru zaměstnání. Studenti jednoznačně preferují zaměstnavatele, který jim poskytne přátelské pracovní prostředí, možnostkariérního růstu, vyšší míru samostatnosti a možnost práce v týmu. V porovnání s předchozími lety je pro studenty stále důležitější tržní úspěch firmy, stejně jako její prestiž. Zároveň si však přejí udržet rovnováhu mezi pracovním a osobním životem.
„Získávání nových kvalifikovaných talentů považujeme za klíčový aspekt pro další rozvoj společnosti. Je skvělé, že mladí profesionálové vědí, že ve Škoda Auto nabízíme nejen zajímavou a stabilní práci, ale také výborné podmínky pro další kariérní růst,“ říká Bohdan Wojnar a dodává: „Výsledek ankety potvrzuje stálý, vysoký zájem o zaměstnání v naší společnosti. Zejména výrazný posun ve vnímání IT studentů nás velmi těší, neboť jim můžeme v současné revoluční době, kterou prochází automobilový průmysl, nabídnout práci na zajímavých projektech.“
Škoda Auto dlouhodobě cílí na studenty technických oborů a v souvislosti s rapidním rozvojem v oblasti informačních technologií a zvýšenými nároky Průmyslu 4.0 i na studenty IT oborů. Ve společnosti Škoda Auto tak rozvíjejí kariéru mimo jiné datoví analytici, IT architekti, specialisté IT bezpečnosti a infrastruktury, vývojáři či projektoví manažeři. Nejcennější devizou Škoda IT je pestrost a široká škála možností uplatnění. Společnost Škoda Auto intenzivně spolupracuje s IT fakultami na projektech, které mají reálné využití jako např. projekt Eye Tracking ve spolupráci s Univerzitou Hradec Králové. Škoda Auto také pořádá noční hackathony, na kterých IT talenti přicházejí s novými nápady.
Na IT studenty rovněž cílí employer-brandingovou kampaní Backend Stories a řadou eventů jako jsou exkurze do podnikového datového centra. Škoda Auto jej nedávno rozšířila, aby si zajistila potřebnou kapacitu pro expandující IT. Datové centrum v závodě v Mladé Boleslavi se tak stalo největším soukromým firemním datovým centrem v zemi.
Společnost Škoda Auto se dlouhodobě zaměřuje na vzdělávání a rozvoj svých zaměstnanců a mladých lidí. Ve spolupráci s vysokými školami poskytuje odborné placené stáže, účastní se veletrhů, podílí se na studentských a vzdělávacích projektech. Automobilka si také ve svém odborném učilišti v Mladé Boleslavi vychovává mladé techniky. Před 18 lety byla v Mladé Boleslavi založena rovněž Škoda Auto Vysoká škola.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.