Milovníci automobilů mají často sklony brát své oblíbené vozy i na místě, akce či události, kde to není úplně obvyklé. Párek amerických milovníků Porsche však zašel ještě dál a své „Ano" si řekli na zadních sedačkách modelu Cayenne, který se zrovna proháněl po testovací trati plné zatáček.
John a Samantha Evans nejsou jen milovníci automobilů značky Porsche, ale také dlouhodobými členy Porsche Club of America. Když se tedy rozhodovali, na jakém místě uskuteční svůj svatební obřad, napadlo je i jedno velice neobvyklé - Porsche Experience Ceter v Atlantě. A zřejmě i k jejich vlastnímu překvapení jim automobilka skutečně vyšla vstříc.
„Ano," které si dvojice řekla na zadních sedadlech Porsche Cayenne během jízdy po 2.5 kilometrovém testovacím okruhu však bylo už druhé, které si během dne řeklo. To první zaznělo o něco dříve uvnitř budovy, kde novomanželům dělali společnost kromě rodiny a přátel i nové a historické vozy Porsche.
Obřadu samozřejmě nechyběla ani krájení dortu, novomanželský tanec a další tradiční záležitosti. Kdo ale chtěl, ten si mohl vyzkoušet i jízdu na tom samém 2.5 kilometrovém okruhu - ovšem na místě spolujezdce, neboť za volantem vždy seděl odborník.
„Celý den překonal všechno, o čem jsem kdy snila," uvedla nevěsta. „Bylo to pro nás naprosto perfektní. Přesně to sedělo nám i tomu jací jsme a jak moc milujeme Porsche," dodala.
„Všichni jsme si to užili," dodal ženich. „Všichni byli naprosto nadšení. Byl jsem už na mnoha svatbách a všechny byly v podstatě stejné. Ale tahle, tahle se vymykala všem normám a to v tom nejlepším slova smyslu. Pokud máte rádi automobily, musí se vám tu líbit. A dokonce i kdybyste nebyl milovník aut, jak by se vám to mohlo nelíbit?" uvedl s nadšením ženich.
Z celé akce vzniklo dokonce i video, které je ale v současnosti k vidění pouze na webu Drivetribe, na kterém se zpráva také objevila. Dříve nebo později bychom se však mohli dočkat dalších podobných svateb, neboť jak Porsche uvedlo, je připraveno jich hostit podstatně více. „Svatby se skvěle hodí pro naše Porsche Experience Centres," uvedl Klaus Zellmer, CEO Porsche Cars North America. „Svatba Samanthy a Johna byla první, ale my doufáme, že nebyla poslední."
Mercedes-Benz představil novou verzi elektrického CLA, který se považuje za nejchytřejší a nejefektivnější model značky. Tento elektromobil je očekávaným nástupcem v segmentu základních elektromobilů a má ambici stát se přímým konkurentem pro Tesla Model 3. Jaký dojem zanechává nový Mercedes CLA na první pohled? To se dozvíte v našem exkluzivním pohledu na tento model.
Před dvanácti lety Mercedes-Benz poprvé představil model CLA a zájem o něj nepolevuje. Nyní automobilka odhalila třetí generaci, která posouvá hranice technologie a designu na zcela novou úroveň.
Xiaomi začalo dodávat svůj elektrický sporťák SU7 Ultra prvním zákazníkům, ale místo oslav řeší nečekané problémy. Spekulanti okamžitě rozjeli přeprodej za vyšší ceny a zloději se zaměřili na luxusní zlaté logo, které mizí z vozů a končí v online aukcích.
Čas letí jako voda a od premiéry první verze GR Yarisu v Tokiu uběhlo v lednu už 5 let. Proto na počátku roku 2024 nastal čas představit první modernizaci, která měla za cíl odstranit neduhy a celkově vůz posunout ještě úroveň výš. Jak se to povedlo?
Čínská automobilka BYD pracuje na své expanzi v Německu a přivádí na trh kompaktní SUV Atto 2. Zároveň plánuje výrazné posílení své dealerské sítě ještě před koncem roku.
Lamborghini chystá revoluci – jeho první elektromobil bude zároveň nejsilnějším vozem v historii značky. Italská automobilka vsadí na špičkovou platformu koncernu VW Group, která slibuje extrémní výkon i luxusní technologie.
Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.
Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.
Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?
Audi A6 e-tron, čistě elektrická verze, byla loni v létě jedním z nových přírůstků do portfolia, ale to neznamená konec spalovacích motorů. K elektrické variantě se nyní připojuje nový model A6 Avant, který stále využívá tradiční naftové a benzínové motory. I když je vybaven mild-hybridním systémem, stále patří k nejtradičnějším pohonům, které si můžete pořídit v segmentu prémiových vozů.
Škoda Scala je na trhu už několik let a vždy byla mezi svými rivaly tak trochu opomíjenou volbou. Není vnímána tak prestižně, jako třeba Golf a ani není extravagantní jako třeba Peugeot 308, ale přesto bychom si v této kategorii vybrali právě Scalu, proč?
Šéf Škody Auto Klaus Zellmer dnes oznámil zásadní redukci pracovních míst, která postihne zhruba 15 % zaměstnanců automobilky v Česku. To by znamenalo ztrátu téměř 6000 pracovních míst, přičemž největší dopad se očekává na agenturní pracovníky, kteří tvoří asi desetinu celkového počtu. Redukce však zasáhne i kmenové zaměstnance. Uvedl to ekonom Lukáš Kovanda.