Milovníci automobilů mají často sklony brát své oblíbené vozy i na místě, akce či události, kde to není úplně obvyklé. Párek amerických milovníků Porsche však zašel ještě dál a své „Ano" si řekli na zadních sedačkách modelu Cayenne, který se zrovna proháněl po testovací trati plné zatáček.
John a Samantha Evans nejsou jen milovníci automobilů značky Porsche, ale také dlouhodobými členy Porsche Club of America. Když se tedy rozhodovali, na jakém místě uskuteční svůj svatební obřad, napadlo je i jedno velice neobvyklé - Porsche Experience Ceter v Atlantě. A zřejmě i k jejich vlastnímu překvapení jim automobilka skutečně vyšla vstříc.
„Ano," které si dvojice řekla na zadních sedadlech Porsche Cayenne během jízdy po 2.5 kilometrovém testovacím okruhu však bylo už druhé, které si během dne řeklo. To první zaznělo o něco dříve uvnitř budovy, kde novomanželům dělali společnost kromě rodiny a přátel i nové a historické vozy Porsche.
Obřadu samozřejmě nechyběla ani krájení dortu, novomanželský tanec a další tradiční záležitosti. Kdo ale chtěl, ten si mohl vyzkoušet i jízdu na tom samém 2.5 kilometrovém okruhu - ovšem na místě spolujezdce, neboť za volantem vždy seděl odborník.
„Celý den překonal všechno, o čem jsem kdy snila," uvedla nevěsta. „Bylo to pro nás naprosto perfektní. Přesně to sedělo nám i tomu jací jsme a jak moc milujeme Porsche," dodala.
„Všichni jsme si to užili," dodal ženich. „Všichni byli naprosto nadšení. Byl jsem už na mnoha svatbách a všechny byly v podstatě stejné. Ale tahle, tahle se vymykala všem normám a to v tom nejlepším slova smyslu. Pokud máte rádi automobily, musí se vám tu líbit. A dokonce i kdybyste nebyl milovník aut, jak by se vám to mohlo nelíbit?" uvedl s nadšením ženich.
Z celé akce vzniklo dokonce i video, které je ale v současnosti k vidění pouze na webu Drivetribe, na kterém se zpráva také objevila. Dříve nebo později bychom se však mohli dočkat dalších podobných svateb, neboť jak Porsche uvedlo, je připraveno jich hostit podstatně více. „Svatby se skvěle hodí pro naše Porsche Experience Centres," uvedl Klaus Zellmer, CEO Porsche Cars North America. „Svatba Samanthy a Johna byla první, ale my doufáme, že nebyla poslední."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?