Chump Holdiongs, produkční společnost založená Jeremy Clarksonem, Richardem Hammondem, Jamesem Mayem a Andy Willmanam za účelem produkce seriálu The Grand Tour pro společnost Amazon Prime, si za minulý rok připsala pořádný balík.
Podle dostupných zpráv vydělala produkční společnost (bez zdanění) během minulého roku cca 7.6 milionu liber, což je necelých 10 milionů dolarů nebo cca 224.3 milionu korun. Její korporátní daň by se měla pohybovat okolo 1.5 milionu liber, čímž se dotahuje na paty samotného Amazonu.
Obrat produkční společnosti Chump Holding se podle jejích účtů pohyboval okolo 26 milionů liber, což je cca 767,4 milionu korun. Trojice hlavních protagonistů, společně s Andy Willmanem, si na koni roku rozdala částku ve výši 5.2 milionu liber (cca 153.5 milionu Kč.) za své moderátorské služby. Každý tedy dostal v průměru zhruba 76.7 milionu korun. Zbytek zaměstnanců, který je cca 27, si ve mzdách rozdělil přes 3 miliony liber, tedy cca 88,6 milionu korun.
„Ředitelé se budou snažit i nadále zaměřovat na vytváření kvalitního obsahu a současně chtějí zajistit, aby režijní náklady společnosti zůstaly stabilní," uvádí finanční přiznání společnosti. „Ředitelé jsou spokojeni s výsledky za rok a s finanční situací na konci roku a i nadále budou pokračovat ve vyhledávání podnikatelských příležitostí, které se objeví v budoucnosti."
Pozitivním finančním výsledkům se vlastně ani nedivíme, neboť The Grand Tour se během minulého roku stal druhým nejčastěji streamovaným televizním pořadem v Británii. Jediná show, která se dokázala dostat před Grand Tour, byl již roky divácky oblíbený sitcom Přátelé.
Z minulosti můžeme dodat, že první sezónu The Grand Tour sledovalo cca 27 % odběratelů služby Amazon Prime, druhou sezónu už ale sledovalo o pět procent lidí méně. Amazon však neuvedl celková čísla odběratelů, takže pokud se základna odběratelů během roka rozrostla, nemuselo 5 % znamenat příliš vysoký reálný pokles sledovanosti.
V současnosti se natáčí a zpracovává třetí sezóna Grand Tour, jejíž datum premiéry prozatím nebylo oznámeno. Všeobecně se ale předpokládá, že první díl bude odvysílán v listopadu nebo prosince - podobně jako u minulých dvou sezón.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?