Policisté v zámoří se nikdy nebáli nasadit progresivní techniku, ať už byla řeč o sportovních vozech v roli dálničních stíhačů, obrněných transportérech pro zásahové jednotky nebo o hybridech pro ekologické hlídkování. Před pár dny se však policisté v Miami pochlubili strojem, který ve vozovém parku pravděpodobně nemá obdoby. Slavnou čtvrť Miami South Beach totiž bude hlídat upravená sportovní tříkolka Polaris Slignshot.
Ačkoliv nejsou na našich silnicích tříkolky příliš často vidět, bezpochyby se jedná o jeden ze zajímavých produktů automobilového průmyslu a to s pozoruhodnou minulostí. Ostatně vždyť i první moderní automobil, Benzův Patent-Motorwagen, měl také jen tři kola. Od té doby ale vývoj dramaticky pokročil.
Zatímco dříve představovali tříkolky jakousi lacinější a skromnější alternativu k automobilů, dnes plní roli spíše vozítek určených k zábavě. To ostatně potvrzují i modely jako Morgan 3 Wheeler nebo právě Polaris Slingshot, jejichž úkolem je dopřát řidiči příjemné chvilky za volantem.
V Miami se však rozhodli, že tento nevšední stroj zařadí i do své policejní flotily. Polaris tak dostal pevnou střechu, policejní majáky, sirénu, odpovídající potisk a zaparkoval v policejních garážích. Neobvyklý dopravní prostředek ovšem nebude sloužit k nahánění zločinců, ale k vyváření vztahů mezi veřejností a policií a propagaci práce policie.
„Tohle bude skvěle bořit ledy. Děti si jistě budou chtít celý vůz prolézt, posadit se do něj a promluvit s policisty," uvedl šéf policejního oddělení Miami během slavnostního odhalení stroje.
Třiíkolka samozřejmě nebyla pořízena z peněz policie, ale byla získána jako dar od společnosti Polaris. Whelen Engineering pak dodalo policejní světa a sirény. Zajímavostí jsou také obutá kola značky Avorza. Výsledek je pak skutečně působivý a vůbec bychom se nedivili, kdyby se Slingshot objevoval v ulicích často - tahle věc totiž bude přitahovat pohledy. Díky slušnému poměru výkonu a váhy by navíc mohl Slingshot slušně zatápět i prchajícím zločincům.
Zobrazit příspěvek na InstagramuThank you @polarisslingshot , @avorza & @wheleneng for all the donations to make this project happen. We will be posting a full video on my YouTube channel showing how this idea came about, and the entire process of this build, make sure to subscribe to my channel, just click link on my BIO... #police #cop #red #blue #Cars #Car #Auto #Luxury #Exotic #Custom #Wheels #VIP #AutoFirm #TheAutoFirm #Avorza #AlexVega #305 #mia #miami #KeepUp #AvorzaMovement
Polaris Slingshot už sice není žádná novinka, na vývoji stroje se přesto pokračuje. Nedávno představil Polaris vrcholnou verzi s označením Grand Touring, která pod kapotou ukrývá 2.4 litrový čtyřválec o výkonu 173 koní a 225 Nm.
Uvnitř pak Slingshot nabízí 7-palcový infotainment s navigací, nové čelní sklo nebo barevné modifikace. Pro lepší ochranu proti rozmarům počasí je možné instalovat i hardtop. Pouze částečné čelní sklo a chybějící dveře však řidiče od rozmarů počasí neuchrání. Pevně ale věříme, že zrovna tohle bude v Miami poslední starost.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.