Navzdory svému bohatství vlastní ti nejbohatší muži světa auta, která jsou možná levnější než u běžného smrtelníka. Koho by napadlo, že například spoluzakladatel Googlu Sergey Brin už léta jezdí svým oblíbeným hybridem, Toyotou Prius v hodnotě 680 000 korun.
Britská firma GoCompare podnikající ve finančních službách vydala přehled těch nejlevnějších vozů, které vlastní ti nejbohatší muži světa. Vyplývá z něj, že například dřívější generální ředitel Microsoftu Steve Ballmer jezdí dlouhá léta obyčejným Fordem, jednoduše proto, že jeho otec pracoval jako manažer ve Ford Motor Company.
Zakladatel Facebooku Mark Zuckerberg často řídí černý vůz Acura TSX, jehož hodnota je jen něco přes 600 tisíc korun. Vyhovuje mu prý, že je bezpečný a pohodlný. Zde je zmíněný přehled devíti miliardářů a jejich vozů, včetně cen, které můžete porovnat s jejich celkovým bohatstvím
Michael Bloomberg
Celkový majetek: 1,15 bilionu Kč Vůz: Chevrolet Suburban Jeho hodnota: 860 000 KčSergey Brin
Celkový majetek: 1,2 bilionu Kč Vůz: Toyota Prius Jeho hodnota: 680 000 KčLarry Page
Celkový majetek: 1,2 bilionu Kč Vůz: Toyota Prius Jeho hodnota: 680 000 KčMark Zuckerberg
Celkový majetek: 1,4 bilionu Kč Vůz: Acura TSX Jeho hodnota: 675 000 KčSteve Ballmer
Celkový majetek: 923,3 miliardy Kč Vůz: Ford Fusion Hybrid Jeho hodnota: 560 000 KčJeff Bezos
Celkový majetek: 3,3 bilionu Kč Vůz: Honda Accord Jeho hodnota: 370 000 KčJack Ma
Celkový majetek: 845,7 miliardy Kč Vůz: Roewe RX5 SUV Jeho hodnota: 330 000 KčJim Walton
Celkový majetek: 995,5 miliardy Kč Vůz: Dodge Dakota Jeho hodnota: 195 000 KčPaul Allen
Celkový majetek: 443 miliardy Kč Vůz: Mazda B-Series Jeho hodnota: 156 000 Kč
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?