Chtěli byste zažít totéž co moderátorské trio Clarkson, Hammond a May, ale nemáte obrovský rozpočet, díky kterému byste mohli přetavit svůj sen ve skutečnost? Nezoufejte. Již brzy má totiž vyjít nová hra inspirovaná pořadem The Grand Tour, která hráčům dopřeje alespoň digitální podobu zážitků, které si známí moderátoři užívají před televizními kamerami.
Pouze 30-sekundový trailer toho o hře samotné příliš mnoho neříká, naštěstí ho ale na YouTube doprovází komentář, podle kterého bude smyslem hry nabídnout divákům možnost řídit exkluzivní vozy v úchvatných lokacích, které se v The Grand Tour objevily a objeví. „Pokud řídili skvělé auto, vy budete moci také. Pokud byli na úchvatném místě, by budete moci taky," uvádí doslova komentář.
Hra navíc nabídne možnost vyzkoušet si auta a lokace, které se v samotném pořadu The Grand Tour teprve objeví. Krátce po odvysílání nové epizody totiž hráči dostanou možnost stáhnout si nové mapy a nová vozidla.
Hammond, May a obrovský růžový nafukovací plameňák, který má zastoupit orangutana Clarksona, vysvětlují ve videu umístěném na webu Drive Tribe, že odhalení hry by mělo proběhnout zhruba v době premiéry třetí série The Grand Tour. Amazon sice přesné datum neupřesnil, prozatím se však očekává, že nová sezóna odstartuje podobně jako dvě předešlé zhruba v listopadu.
Hra samotná však prozatím vypadá bohužel trochu nedodělaně a zastarale. Autoři v ukázce sice upozorňují, že se jedná pouze o "Pre-Alpha footage," tedy velice rané záběry, přesto je jasné, že vývojáře čeká ještě pořádný kus práce. V současnosti totiž grafika hry nesahá konkurenci ani po paty a moderní konzole typu X-Box a PlayStation 4, pro které je hra určená, toho zvládnou podstatně více.
Pokud nová sezóna skutečně odstartuje na podzim, nezbývá vývojářům již příliš mnoho času. Hra Grand Tour se navíc bude muset vypořádat s konkurencí v podobně Forza Horizon 4, která na trh vpadne 2. října a fanoušci už se nemohou pokračování této oblíbené herní série dočkat. Pokud tedy vývojáři nezapracují, mohla by se velká část fanoušků rozhodnout investovat raději do osvědčené Forzy.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.