Po velké slávě, teď tichý prodej? Slavný YouTuber prodává zmrzačený Mercedes za neuvěřitelnou částku

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 15. srpna 2018, 12:32 Google+

Je to jen pár měsíců, co se slavný lyžař, YouTuber a milovník automobilů Jon Olsson pochlubil svým zakázkově upraveným off-roadem Mercedes-Benz G500 4×4², kterému nechal kvůli parkování v podzemní garáži svého monackého sídla uříznou střechu. Po velké slávě se však unikátní vůz v tichosti objevil na známém německém internetovém autobazaru, kde vyjde na pěkný balík peněz.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Jon Olsson prodává svůj zmrzačený Mercedes-Benz G500 4x4²

Jon Olsson prodává svůj zmrzačený Mercedes-Benz G500 4x4² | foto: Mobile.de

Sdílejte článek

Hvězda sociálních sítí mění automobily poměrně často, ovšem v poslední době už to připomíná spíše střídání ponožek. Extrémní Mercedes totiž v jeho garáži nahradil extrémně upravený Roll-Royce, který kromě úprav výkonu dostal i speciální zahrádku pro převážení sportovního vybavení.

Když se Olsson v jednom ze svých videí chlubil pořízením skutečně pravověrného a extrémního Mercedesu-Benz G500 4×4², zdál se z něj být skutečně nadšený. Tohle nadšení však evidentně opět nevydrželo dlouho, neboť se unikátní vůz objevil na webu Mobile.de v nabídce prémiového dealerství Cohen & Cunlid, které sídlí ve španělském městě Marbella, kousek od Olssonova bydliště.

Cena vozu se však nedá označit jinak než za absurdní. Mercedes G500 4×4² ve verzi kabriolet je sice unikátem, ovšem vzhledem k absenci byť jen plátěné střechy a snížení čelního skla je použití vozu značně limitováno. I přesto je však jeho cenovka nastavena na 699 000 euro, tedy necelých 18 milionů korun.

Sériový Mercedes G500 i ve verzi 4×4² přitom vyjde okolo 226 100 euro, tedy cca 5.8 milionů. Cenu přestavby, během které vůz přišel o střechu a zároveň dostal pár technických a designových úprav, si odhadovat sice netroufáme, ovšem i tak je téměř jisté, že Olsson vydělá na autě pěkný balík peněz. Tedy pokud najde zájemce.

Samotný impulz k přestavbě vozu na kabriolet vzešel z potřeby zaparkovat vůz ve standardních podzemních garážích v Monaku. Tam se ale G500 4×4² díky svému výrazně upravenému podvozku nevešla a tak přišla o střechu, všechny boční sloupky, hlavové opěrky sedadel a dokonce i o část rámu čelního skla. Zavazadlový prostor a hrany na boku pak zakrylo dřevo, díky kterému vůz připomíná jachtu.

Jon Olsson ve svém unikátním kabrioletu | zdroj: youtube.com

Odříznutím střechy však úpravy nekončily. Vůz dostal úpravu svého osmiválcového motoru, díky čemuž se výkon vyhoupl až na 780 koní. Dále přibyla speciální folie, upravený nárazník s navijákem, speciální terénní pneumatiky, výfukový systém Akrapovič, přídavná světla a v masce jsou také ukryty majáky.

Prodej svého vozu zatím Olsson na žádné sociální síti neoznámil, ovšem brzy se dá očekávat, že nám představí další ze svých projektů. Otázkou však je, jak dlouho mu v garáži zůstane.

Vytisknout

Diskuze: Po velké slávě, teď tichý prodej? Slavný YouTuber prodává zmrzačený Mercedes za neuvěřitelnou částku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

V lednu 1936 obsadila posádka Pohl - Hausman s roadsterem Škoda Popular Sport na Rallye Monte Carlo druhé místo ve třídě do 1500 cm3 .

Závodní vozy Škoda za první republiky? Své kvality potvrzovaly v…

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud