Patříte k milovníkům závodů na motokárách, ale nebaví vás platit za každou jízdu? Nyní máte jedinečnou možnost si pořídit vlastní závodní dráhu pro motokáry, ke které dostanete i nádherný dům. Vše se navíc nachází v krásné irské přírodě, takže jediným zádrhelem by mohla být cena, která bohužel není tak úplně lidová.
Pojďme si říci upřímně, komu by se nelíbilo mít vlastní závodní okruh? I když jen pro motokáry? A ještě k tomu jen kousek za domem? Pro většinu z nás se jedná o naprosto nesplnitelný sen, ovšem pokud vás v kapse tíží cca 2 250 000 liber, můžete si ho splnit.
V přepočtu za 64.6 milionu korun se totiž prodává naprosto úchvatná residence v Irsku, jejíž fotografie a bližší specifikace můžete nalézt na webu Stanley Best.
Podrobnosti o závodní dráze sice nemáme k dispozici, ovšem již ze snímků je patrné, že není problém si ji přizpůsobit do více tvarů. K trati navíc náleží i zázemí v podobě boxů a budovy s vlastní kuchyní - pořádat závody s přáteli tak musí být vyloženě radost. Podle inzerátu navíc závodní trať splňuje požadavky pro závody MSA.
K závodní trati a jejímu zázemí navíc náleží i velice pěkný dům, kterému nechybí ani garáž pro tři automobily. Uvnitř se pak nalézá bazén, sauna a kino-sál. Před domem bychom pak našli Helipad a nechybí ani dětské hřiště. Zkrátka dokonale vybavený dům.
Netušíme, kdo byl minulý majitel, ovšem zajímalo by nás, kam se po životě v tomhle ráji přestěhoval. Že by si snad někde vybudoval okruh pro normální vozy? Každopádně my už teď závidíme novému vlastníkovi.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.