Patříte k milovníkům závodů na motokárách, ale nebaví vás platit za každou jízdu? Nyní máte jedinečnou možnost si pořídit vlastní závodní dráhu pro motokáry, ke které dostanete i nádherný dům. Vše se navíc nachází v krásné irské přírodě, takže jediným zádrhelem by mohla být cena, která bohužel není tak úplně lidová.
Pojďme si říci upřímně, komu by se nelíbilo mít vlastní závodní okruh? I když jen pro motokáry? A ještě k tomu jen kousek za domem? Pro většinu z nás se jedná o naprosto nesplnitelný sen, ovšem pokud vás v kapse tíží cca 2 250 000 liber, můžete si ho splnit.
V přepočtu za 64.6 milionu korun se totiž prodává naprosto úchvatná residence v Irsku, jejíž fotografie a bližší specifikace můžete nalézt na webu Stanley Best.
Podrobnosti o závodní dráze sice nemáme k dispozici, ovšem již ze snímků je patrné, že není problém si ji přizpůsobit do více tvarů. K trati navíc náleží i zázemí v podobě boxů a budovy s vlastní kuchyní - pořádat závody s přáteli tak musí být vyloženě radost. Podle inzerátu navíc závodní trať splňuje požadavky pro závody MSA.
K závodní trati a jejímu zázemí navíc náleží i velice pěkný dům, kterému nechybí ani garáž pro tři automobily. Uvnitř se pak nalézá bazén, sauna a kino-sál. Před domem bychom pak našli Helipad a nechybí ani dětské hřiště. Zkrátka dokonale vybavený dům.
Netušíme, kdo byl minulý majitel, ovšem zajímalo by nás, kam se po životě v tomhle ráji přestěhoval. Že by si snad někde vybudoval okruh pro normální vozy? Každopádně my už teď závidíme novému vlastníkovi.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.