Ve Škodovce proběhla další modernizace, co všechno se měnilo?

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 27. července 2018, 14:37 Google+

Ve společnosti ŠKODA AUTO skončila firemní třítýdenní dovolená. Ani během pracovního volna většiny zaměstnanců se však nezastavily práce týkající se vylepšení výroby a infrastruktury. Všechny tři výrobní závody v České republice prošly pravidelnou kontrolou, údržbou a především modernizací v souladu s koncepcí Průmyslu 4.0.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Ilustrační foto

Ilustrační foto | foto: Škoda Auto

Sdílejte článek

V závodu v Mladé Boleslavi se úpravy dotkly výrobní i servisní technologie. Jednalo se zejména o revize vzduchotechniky, čistění odpadních nádrží a v neposlední řadě také o nezbytné úpravy komunikací uvnitř závodu. Stovky zaměstnanců pracovaly na údržbě a obnově provozů, kterou nelze při vysokém vytížení závodů ŠKODA AUTO vykonat jindy než v období firemní dovolené.

V Kvasinách byla v době firemní dovolené instalována nová lakovací linka s aplikační technologií Bell-Bell, která zvyšuje účinnost nástřiku různých odstínů barev karoserie. Díky tomuto opatření dojde k úspoře barvy na jednu karoserii o téměř jeden kilogram při zachování vysoké kvality laku a ochrany karoserie. Jedná se významný příspěvek ke zlepšení životního prostředí.

Mezi hlavní trendy koncepce Průmyslu 4.0 patří rozšíření robotizace, automatizace a digitalizace. Důkazem je další modernizace svařovny v Kvasinách, ve které byly instalovány nové roboty. Během zaměstnaneckého volna automobilka realizovala v závodě celkově přes 40 projektů zaměřených na optimalizaci výroby.

Třítýdenní přestávka ve výrobě přispěla i k modernizaci infrastruktury. V Kvasinách byl rozšířen kruhový objezd před hlavní branou o spojovací větev a přibyl třetí jízdní pruh ve směru ze závodu.

Společně s nedávno otevřenou cyklostezkou tato opatření přispějí k ulehčení dopravy v okolí závodu. Práce v technologicky špičkovém závodě ve Vrchlabí se zaměřily na údržbu a seřizování stávajících moderních technologií výroby automatické převodovky DQ200. Pravidelnou údržbu unikátních strojů provedly specializované firmy z České republiky a ze zahraničí. Největší akcí byla jako každoročně údržba heliových kalíren.

Vytisknout

Diskuze: Ve Škodovce proběhla další modernizace, co všechno se měnilo?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

škoda 706 R

Nákladní automobily Škoda? Legenda, kterou nezlikvidovali nacisté ani komunisté

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud