V první polovině roku 2018 Lexus v Evropě pokračoval ve stabilním růstu. Na prémiovém trhu prodeje společnosti Lexus vzrostly o 7 % a dosáhly 38 543 vozů. Na některých klíčových trzích, například Španělsko (+19 %), Rusko (+9 %), Polsko (+9 %) a Spojené království (+7 %), byl zaznamenán výrazný růst.
S 24 029 hybridními vozy prodanými v Evropě v první polovině roku 2018 (+5 % oproti období leden až červen 2017) je Lexus vedoucím hráčem v elektrifikaci. Hybridy představují v západní a střední Evropě 95 % prodejů značky Lexus.
Střední SUV Lexus NX zůstává nejlépe prodávaným vozem značky v Evropě s 15 365 auty (+15 % oproti období leden až červen 2017), těžícím z obnoveného modelu představeného v loňském roce. Prostorné SUV RX je na druhém místě s 8 995 vozy (+2 %) a už profituje z nedávného uvedení své sedmimístné verze RX-L. S podporou obnoveného produktu představeného na podzim 2017 si v prvním pololetí 2018 vede dobře také kompaktní hatchback CT s nárůstem prodeje o 10 %, kdy dosáhl 4 831 prodaných vozů.
Lexus nedávno představil dva vlajkové modely, luxusní kupé LC a luxusní sedan páté generace LS. LC zlákal od začátku prodeje před rokem už více než 1 000 zákazníků v Evropě a prodeje LC od ledna 2018 dosáhly už 676 vozů.
Prodeje Lexus Europe zahrnují také země Evropské unie, Norsko, Island a Švýcarsko a dále také tyto východoevropské trhy: Rusko, Ukrajina, Kazachstán, kavkazský region, Turecko a Izrael.
Legendární moderátorská trojice Clarkson, May a Hammond se znovu objeví na obrazovkách v nové show, která naváže na jejich ikonická motoristická dobrodružství.
Mercedes-Benz představil novou verzi elektrického CLA, který se považuje za nejchytřejší a nejefektivnější model značky. Tento elektromobil je očekávaným nástupcem v segmentu základních elektromobilů a má ambici stát se přímým konkurentem pro Tesla Model 3. Jaký dojem zanechává nový Mercedes CLA na první pohled? To se dozvíte v našem exkluzivním pohledu na tento model.
Před dvanácti lety Mercedes-Benz poprvé představil model CLA a zájem o něj nepolevuje. Nyní automobilka odhalila třetí generaci, která posouvá hranice technologie a designu na zcela novou úroveň.
Xiaomi začalo dodávat svůj elektrický sporťák SU7 Ultra prvním zákazníkům, ale místo oslav řeší nečekané problémy. Spekulanti okamžitě rozjeli přeprodej za vyšší ceny a zloději se zaměřili na luxusní zlaté logo, které mizí z vozů a končí v online aukcích.
Čas letí jako voda a od premiéry první verze GR Yarisu v Tokiu uběhlo v lednu už 5 let. Proto na počátku roku 2024 nastal čas představit první modernizaci, která měla za cíl odstranit neduhy a celkově vůz posunout ještě úroveň výš. Jak se to povedlo?
Čínská automobilka BYD pracuje na své expanzi v Německu a přivádí na trh kompaktní SUV Atto 2. Zároveň plánuje výrazné posílení své dealerské sítě ještě před koncem roku.
Lamborghini chystá revoluci – jeho první elektromobil bude zároveň nejsilnějším vozem v historii značky. Italská automobilka vsadí na špičkovou platformu koncernu VW Group, která slibuje extrémní výkon i luxusní technologie.
Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.
Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.
Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?
Audi A6 e-tron, čistě elektrická verze, byla loni v létě jedním z nových přírůstků do portfolia, ale to neznamená konec spalovacích motorů. K elektrické variantě se nyní připojuje nový model A6 Avant, který stále využívá tradiční naftové a benzínové motory. I když je vybaven mild-hybridním systémem, stále patří k nejtradičnějším pohonům, které si můžete pořídit v segmentu prémiových vozů.
Škoda Scala je na trhu už několik let a vždy byla mezi svými rivaly tak trochu opomíjenou volbou. Není vnímána tak prestižně, jako třeba Golf a ani není extravagantní jako třeba Peugeot 308, ale přesto bychom si v této kategorii vybrali právě Scalu, proč?