Justin Bieber je světoznámý zpěvák, který je dobře známý i svou slabostí pro zajímavé automobily. Ty se mu ostatně také staly několikrát osudnými, když za jejich volantem plnil čelní stránky bulvárních magazínů z celého světa. Navzdory jeho kontroverznímu chování se mu však nedá upřít dobrý vkus při výběru.
Důkazem dobrého Bieberova vkusu, alespoň co se automobilů týče, může být seznam exkluzivních strojů, které se objevily v jeho garáži. Nechybí zde totiž například Ferrari 458 Italia v úpravě od Liberty Walk, upravená Audi R8, Porsche 911 Turbo, několik Lamborghini a celá řada dalších zajímavých automobilů.
Tím posledním se pak stalo zcela nové rudé Lamborghini Aventador S, které se v jeho garážích může zařadit vedle jiného Aventadoru, který už Bieber vlastní nějaký ten pátek. Tedy alespoň donedávna vlastnil. Snadným vysvětlením však může být právě ona S verze, která mu zřejmě nemohla ve sbírce chybět.
Ostatně při pohledu na parametry se člověk ničemu nediví, vždyť kdo by něčemu takovému odolal. Klasicky atmosferický 6.5 litrový motor V12 byl totiž naladěn na 740 koní (545 kW) a 690 Nm točivého momentu. Úprav se dočkala i převodovka, systém řízení všech kol, řada designových prvků a samozřejmě i interiér.
Video, které bylo před pár dny umístěno na YouTube kanálu X17onlineVideo, zachycuje Justina Biebera během přebírání nového vozu před luxusním hotelem v kalifornském Laguna Beach. Vůz na místo přivezl speciální náklaďák, který však nechával lidi relativně chladnými.
Hlouček lidí se na místě seběhl až v momentě, kdy se kolem rudého sporťáku začal motat i Bieber oděný do teplákové soupravy. Po pořízení několika fotografií však nasedl do vozu a za burácení dvanáctiválce z místa zmizel.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?