Justin Bieber je světoznámý zpěvák, který je dobře známý i svou slabostí pro zajímavé automobily. Ty se mu ostatně také staly několikrát osudnými, když za jejich volantem plnil čelní stránky bulvárních magazínů z celého světa. Navzdory jeho kontroverznímu chování se mu však nedá upřít dobrý vkus při výběru.
Důkazem dobrého Bieberova vkusu, alespoň co se automobilů týče, může být seznam exkluzivních strojů, které se objevily v jeho garáži. Nechybí zde totiž například Ferrari 458 Italia v úpravě od Liberty Walk, upravená Audi R8, Porsche 911 Turbo, několik Lamborghini a celá řada dalších zajímavých automobilů.
Tím posledním se pak stalo zcela nové rudé Lamborghini Aventador S, které se v jeho garážích může zařadit vedle jiného Aventadoru, který už Bieber vlastní nějaký ten pátek. Tedy alespoň donedávna vlastnil. Snadným vysvětlením však může být právě ona S verze, která mu zřejmě nemohla ve sbírce chybět.
Ostatně při pohledu na parametry se člověk ničemu nediví, vždyť kdo by něčemu takovému odolal. Klasicky atmosferický 6.5 litrový motor V12 byl totiž naladěn na 740 koní (545 kW) a 690 Nm točivého momentu. Úprav se dočkala i převodovka, systém řízení všech kol, řada designových prvků a samozřejmě i interiér.
Video, které bylo před pár dny umístěno na YouTube kanálu X17onlineVideo, zachycuje Justina Biebera během přebírání nového vozu před luxusním hotelem v kalifornském Laguna Beach. Vůz na místo přivezl speciální náklaďák, který však nechával lidi relativně chladnými.
Hlouček lidí se na místě seběhl až v momentě, kdy se kolem rudého sporťáku začal motat i Bieber oděný do teplákové soupravy. Po pořízení několika fotografií však nasedl do vozu a za burácení dvanáctiválce z místa zmizel.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.