Předseda představenstva společnosti Škoda Auto Bernhard Maier a Gurpratap Boparai, Managing Director Škoda Auto India Private Ltd, dnes na tiskové konferenci v Dillí zveřejnili detaily projektu „INDIA 2.0“
Škoda Auto bude odpovědná za plánovanou modelovou ofenzívu koncernu Volkswagen na indickém trhu. Koncern Volkswagen do realizace záměru investuje jednu miliardu eur, zejména v období mezi roky 2019 a 2021. Aby byla zaručena maximální blízkost k trhu, bude v Indii vybudováno projektové centrum, v němž bude probíhat například vývoj vozů.
Předseda představenstva společnosti Škoda Auto Bernhard Maier říká: „Podle názoru odborníků se Indie v příštích letech stane třetím největším automobilovým trhem na světě. S naším projektem „INDIA 2.0“ nyní vytvoříme správné předpoklady k tomu, abychom tam trvale rostli. Nás cíl je ambiciózní, ale dosažitelný: společně se značkou Volkswagen chceme v dlouhodobém horizontu dosáhnout tržního podílu ve výši až pěti procent,v závislosti na vývoji trhu a konkrétního segmentu.“
Gurpratap Boparai, Managing Director Škoda Auto India Private Ltd, dodává: „S projektem „INDIA 2.0“ jsou společnost Škoda Auto a koncern Volkswagen skvěle připraveni na optimální využití dynamiky indického automobilového trhu. V Indii nabídneme prvotřídní produkty za ceny, které budou odpovídat změně paradigmatu v tamním automobilovém průmyslu. Nové produkty budeme vyrábět lokálně na bázi vysoce lokalizované platformy MQB A0, která už dnes splňuje přísné emisní a bezpečnostní standardy, které v Indii vstoupí v platnost v roce 2020.“
Škoda Auto bude subkompaktní platformu MQB A0 zprvu vyvíjet se zaměřením na Indii (MQB-A0-IN). V další fázi bude Škoda také prověřovat možnosti exportu vozů vyráběných v Indii. Škoda a Volkswagen na této platformě vyvinou několik produktů. Modelovou ofenzívu zahájí v roce 2020 SUV v segmentu A0. Aby plánované modely co nejlépe vyhovovaly potřebám indických zákazníků, sází společnost Škoda Auto od samého začátku na maximální blízkost tamnímu trhu. Technický vývoj nových produktů tak bude probíhat primárně v Indii. V této souvislosti automobilka plánuje postupné vytváření nových pracovních míst.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.