Stát se úspěšným YouTuberem je v dnešní době snem až neuvěřitelného množství lidí. Obrovská konkurence však znamená, že pro pár chvil slávy musíte udělat něco, čím se vymaníte z všech stereotypů. Mnohdy to však znamená páchání naprostých pitomostí, během kterých porušujete zákony a často ohrožujete své zdraví. To se částečně vztahuje i na tento případ, který se však stále řadí k těm relativně bezpečným.
YouTube kanál MrBeast se s 5.3 miliony odběratelů řadí mezi ty úspěšnější, ovšem i jeho autoři jsou si dobře vědomi toho, že pokud chtějí dále růst, musí i nadále přicházet s novými nápady. Jedním z těch posledních byla fungující autíčka, jejichž karoserie byla postavena z Lega, tedy z poněkud přerostlých Lego kostek.
Video sice neobsahuje podrobnosti o vzniku těchto autíček, ovšem už na první pohled je celkem zřejmé, že jejich základem se staly starší golfová vozítka. Ta přišla o většinu interiéru, kde jsou nyní jen dvě sportovní sedačky. Panely karoserie pak nahradily různé barevné velké Lego kostky, které jsou připojeny přímo k rámu. Jak konkrétně je "stavitelé" přichytili netušíme, v jednom případě si však museli pomoci i lepenkou a fólií.
S hotovými Lego autíčky se parta přátel vypravila na poklidné ulice v sousedství, kde is střihli menší závod ve stylu videohry "Mario Kart." To je však po chvíli evidentně přestalo bavit a tak se vydali na dálnici, do McDonaldu i do vysokoškolského kampusu.
Vyrazit na taková místa v autíčkách postrádajících světla, blinkry a jakoukoliv bezpečnostní výbavu by byl naprosto nesmyslný hazard, což si zřejmě dobře uvědomovali i autoři vida. Před i za lego autíčky proto jela normální auta, která měla zapnutá výstražná světla. Riziko nehody tak bylo v rámci možností minimalizováno.
Kdekoliv se Lego-autíčka objevila, lidé na ně reagovali nadšeně. Úžas neskrývali ani někteří řidiči, kteří troubili či mávali. Vůz sklidil chválu i od kolemjdoucích a dokonce i od jednoho policisty. Jiný policista však z tohoto kutilského výtvoru na silnicích příliš radosti neměl.
Policista v maskovaném automobilu si vozítek všiml těsně za křižovatkou, zařadil se za ně a rozsvítil majáky. Po přivolání klasického hlídkového vozu se nakonec celá situace vyjasnila a řidiči Lego-autíček vyvázli jen s varováním. Podle všeho jim však za tuto srandu hrozilo i odebrání řidičských průkazů.
K jízdě nezpůsobilá Lego vozítka tak byla nakonec odstavena mimo silnici a jejich majitelé zřejmě museli počkat na další auto s vlekem, na kterém půjdou vozítka odtáhnout.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.