Oblíbený britský motoristický novinář Jeremy Clarkson se zřejmě vydal na zcela novou profesní dráhu. Na internetu se totiž objevilo několik snímků, na kterých lehce zmatený Jezza obléká uniformu dopravního policisty a svou identitu skrývá za umělým knírem.
Poslední díl motoristického pořadu The Grand Tour byl odvysílán již 16. února tohoto roku a tak není divu, že známé trio Clarkson, Hammond a May pracuje na nových epizodách. O jejich obsahu zatím nic neprosáklo, ovšem fotografie z natáčení se začínají objevovat stále častěji.
Ty poslední, které se objevily na facebookovém profilu pořadu The Grand Tour, pak zachycují Jeremyho v tradiční uniformě tzv. "traffic warden," což je dopravní policista, který má na starosti kontrolovat správně zaparkované automobily ve městech.
Na pěti fotografiích, které měly být pořízeny ve městě South Kensington, maskuje Jezza svou pravou identitu knírem, který jako by vypadl z grotesek s britskými policisty. Série fotografií je navíc doplněna textem „no actual idea on this one," tedy „O tomhle nic nevíme."
Kromě těchto fotografií se však objevily i snímky z natáčení v Detroitu, kde trio prohánělo trojice extrémně výkonných muscle cars ve složení Dodge Challenger SRT Demon, Hennessey Camaro Exorcist a Ford Mustang RTR.
Britský Magazín The Sun také před několika týdny zveřejnil celou sérii fotografií, na kterých je známé trio doprovázeno ještě manželskou Richarda Hammonda. Londýnské natáčení se podle všeho mělo vztahovat k otravným Paparazzi.
Vzhledem ke spekulacím ze začátku roku, podle kterých má být třetí série současně poslední sérií pořadu The Grand Tour, se dá předpokládat, že se trojice moderátorů bude chtít pořádně ukázat. Buď aby přiměli Amazon k další spolupráci, nebo aby se alespoň rozloučili ve velkém stylu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.