Oblíbený britský motoristický novinář Jeremy Clarkson se zřejmě vydal na zcela novou profesní dráhu. Na internetu se totiž objevilo několik snímků, na kterých lehce zmatený Jezza obléká uniformu dopravního policisty a svou identitu skrývá za umělým knírem.
Poslední díl motoristického pořadu The Grand Tour byl odvysílán již 16. února tohoto roku a tak není divu, že známé trio Clarkson, Hammond a May pracuje na nových epizodách. O jejich obsahu zatím nic neprosáklo, ovšem fotografie z natáčení se začínají objevovat stále častěji.
Ty poslední, které se objevily na facebookovém profilu pořadu The Grand Tour, pak zachycují Jeremyho v tradiční uniformě tzv. "traffic warden," což je dopravní policista, který má na starosti kontrolovat správně zaparkované automobily ve městech.
Na pěti fotografiích, které měly být pořízeny ve městě South Kensington, maskuje Jezza svou pravou identitu knírem, který jako by vypadl z grotesek s britskými policisty. Série fotografií je navíc doplněna textem „no actual idea on this one," tedy „O tomhle nic nevíme."
Kromě těchto fotografií se však objevily i snímky z natáčení v Detroitu, kde trio prohánělo trojice extrémně výkonných muscle cars ve složení Dodge Challenger SRT Demon, Hennessey Camaro Exorcist a Ford Mustang RTR.
Britský Magazín The Sun také před několika týdny zveřejnil celou sérii fotografií, na kterých je známé trio doprovázeno ještě manželskou Richarda Hammonda. Londýnské natáčení se podle všeho mělo vztahovat k otravným Paparazzi.
Vzhledem ke spekulacím ze začátku roku, podle kterých má být třetí série současně poslední sérií pořadu The Grand Tour, se dá předpokládat, že se trojice moderátorů bude chtít pořádně ukázat. Buď aby přiměli Amazon k další spolupráci, nebo aby se alespoň rozloučili ve velkém stylu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?