Každý z nás už se někdy vyskytl v situaci, kdy jediným řešením bylo udělat něco hloupého, čemu bychom se v běžném životě raději vyhnuli. Jedině tak lze totiž ospravedlnit muže na následujícím videu, který se rozhodl nahradit chybějící levé přední kolo svého SUV heverem. A pak vyrazil na silnici.
Netušíme co následujícím záběrům předcházelo, víme však, že byly natočeny ve městě St. Louis a řada komentátorů toto chování označuje za typický příklad života v St. Louis. Co je na tom pravdy netušíme, ale už jen kvůli bezpečnosti všech na silnicích doufáme, že se jedná jen o nadsázku.
Muž na videu, který dle webu Jalopnik zřejmě sedí ve starším Chevroletu Blazer, musel mít opravdu vážné problémy se svým levým předním kolem, které se rozhodl vyřešit skutečně neobvyklým způsobem.
Vzhledem k lehce poškozenému levému přednímu rohu karoserie se dá předpokládat, že se muž dostal do nehody, jejímž následkem došlo i k poškození kola nebo části podvozku. Snaha o provizorní opravu se zřejmě nepovedla, odtah byl moc drahý a tak dotyčný řidič ze samého zoufalství zjevně přišel s tímto nápadem.
O jak nebezpečný kousek se jedná jistě není potřeba zdůrazňovat. Už jen při samotném zvedání auta se nedoporučuje spoléhat se pouze na zvedák, ale podepřít karoserii podpěrami. Během jízdy by pak mohl stačit i menší náraz, který by mohl vůz z heveru snadno setřást.
Řidič si je možných rizik patrně vědom a proto jede opravdu pomalu a celou dobu navíc sleduje stav heveru vykloněn z okna. To na bezpečnosti celého kousku také zrovna nepřidává, ovšem v dané situaci je to asi maximum, které mohl řidič předvést.
Pokud byste se ale dostali do podobné situace a napadlo vás něco podobného, proboha vás prosíme, zkuste vymyslet lepší řešení.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.