Každý z nás už se někdy vyskytl v situaci, kdy jediným řešením bylo udělat něco hloupého, čemu bychom se v běžném životě raději vyhnuli. Jedině tak lze totiž ospravedlnit muže na následujícím videu, který se rozhodl nahradit chybějící levé přední kolo svého SUV heverem. A pak vyrazil na silnici.
Netušíme co následujícím záběrům předcházelo, víme však, že byly natočeny ve městě St. Louis a řada komentátorů toto chování označuje za typický příklad života v St. Louis. Co je na tom pravdy netušíme, ale už jen kvůli bezpečnosti všech na silnicích doufáme, že se jedná jen o nadsázku.
Muž na videu, který dle webu Jalopnik zřejmě sedí ve starším Chevroletu Blazer, musel mít opravdu vážné problémy se svým levým předním kolem, které se rozhodl vyřešit skutečně neobvyklým způsobem.
Vzhledem k lehce poškozenému levému přednímu rohu karoserie se dá předpokládat, že se muž dostal do nehody, jejímž následkem došlo i k poškození kola nebo části podvozku. Snaha o provizorní opravu se zřejmě nepovedla, odtah byl moc drahý a tak dotyčný řidič ze samého zoufalství zjevně přišel s tímto nápadem.
O jak nebezpečný kousek se jedná jistě není potřeba zdůrazňovat. Už jen při samotném zvedání auta se nedoporučuje spoléhat se pouze na zvedák, ale podepřít karoserii podpěrami. Během jízdy by pak mohl stačit i menší náraz, který by mohl vůz z heveru snadno setřást.
Řidič si je možných rizik patrně vědom a proto jede opravdu pomalu a celou dobu navíc sleduje stav heveru vykloněn z okna. To na bezpečnosti celého kousku také zrovna nepřidává, ovšem v dané situaci je to asi maximum, které mohl řidič předvést.
Pokud byste se ale dostali do podobné situace a napadlo vás něco podobného, proboha vás prosíme, zkuste vymyslet lepší řešení.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.