Každý z nás už se někdy vyskytl v situaci, kdy jediným řešením bylo udělat něco hloupého, čemu bychom se v běžném životě raději vyhnuli. Jedině tak lze totiž ospravedlnit muže na následujícím videu, který se rozhodl nahradit chybějící levé přední kolo svého SUV heverem. A pak vyrazil na silnici.
Netušíme co následujícím záběrům předcházelo, víme však, že byly natočeny ve městě St. Louis a řada komentátorů toto chování označuje za typický příklad života v St. Louis. Co je na tom pravdy netušíme, ale už jen kvůli bezpečnosti všech na silnicích doufáme, že se jedná jen o nadsázku.
Muž na videu, který dle webu Jalopnik zřejmě sedí ve starším Chevroletu Blazer, musel mít opravdu vážné problémy se svým levým předním kolem, které se rozhodl vyřešit skutečně neobvyklým způsobem.
Vzhledem k lehce poškozenému levému přednímu rohu karoserie se dá předpokládat, že se muž dostal do nehody, jejímž následkem došlo i k poškození kola nebo části podvozku. Snaha o provizorní opravu se zřejmě nepovedla, odtah byl moc drahý a tak dotyčný řidič ze samého zoufalství zjevně přišel s tímto nápadem.
O jak nebezpečný kousek se jedná jistě není potřeba zdůrazňovat. Už jen při samotném zvedání auta se nedoporučuje spoléhat se pouze na zvedák, ale podepřít karoserii podpěrami. Během jízdy by pak mohl stačit i menší náraz, který by mohl vůz z heveru snadno setřást.
Řidič si je možných rizik patrně vědom a proto jede opravdu pomalu a celou dobu navíc sleduje stav heveru vykloněn z okna. To na bezpečnosti celého kousku také zrovna nepřidává, ovšem v dané situaci je to asi maximum, které mohl řidič předvést.
Pokud byste se ale dostali do podobné situace a napadlo vás něco podobného, proboha vás prosíme, zkuste vymyslet lepší řešení.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.