Zámožný muž z Nigérie sliboval svému otci pořízení luxusního automobilu, což se mu ale bohužel nepodařilo stihnout. Svou chybu chtěl však napravit tím, že otci dopřeje luxusní automobil alespoň na poslední cestu. V autosalonu proto pořídil nové BMW X6 v hodnotě cca 1.9 milionu a následně ho v něm nechal v rodinné vesnici pohřbít.
Neznámý muž z Nigérie, kterého nigerijský zpravodajský web NAIJ.com identifikoval jen jako "Azubuike," prý dlouho sliboval svému otci pořízení luxusního automobilu. Na to však kvůli náhlé smrti jeho otce bohužel nikdy nedošlo.
Azubuike však chtěl dodržet svůj slib a tak zamířil do autosalonu, kde prý zaplatil 66 000 liber (cca 1.9 milionu korun) za nové BMW X6, ve kterém měl být jeho otec pohřben. Fotografie, které se okamžitě staly virálním hitem, zachycují stříbrné BMW X6, které pracovníci pohřební služby spouštějí do ručně vykopaného 1.8 metru hlubokého hrobu.
Pokud vás zajímá, jak je něco takového možné bez použití těžké techniky, pak se lépe podívejte pod přední nárazník. Uvidíte zde totiž klády / kmeny, na kterých byl automobil do hrobu spuštěn. Ty byly poté vytaženy a automobil tak dosedl na dno hrobu - tím se z něj stala zřejmě jedna z nejdražších rakví na africkém kontinentu.
Rozhodně se však nejedná o jediného nebožtíka, který byl pohřben v automobilu. Již v roce 2015 zaplnily titulní stránky zprávy o nigerijském miliardáři, který nechal pohřbít svou matku v Hummeru H1. Ten samý rok pak využil auta jako rakve i muž v Číně, který se nechal pohřbít ve svém oblíbeném voze.
Třešničkou na dortu je pak prohlášení místních obyvatel, kteří údajně do automobilu přidali satelitní navigaci, aby nebožtík uvnitř vozu snáze nalezl schody do nebe. A zatím co místní toto rozhodnutí zřejmě chápou a respektují, na internetu se objevila celá řada pobouřených reakcí, které toho jednání označují jen za plýtvání prostředky, které by nigerijští obyvatelé potřebovali využít zcela jinak.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.