Zámožný muž z Nigérie sliboval svému otci pořízení luxusního automobilu, což se mu ale bohužel nepodařilo stihnout. Svou chybu chtěl však napravit tím, že otci dopřeje luxusní automobil alespoň na poslední cestu. V autosalonu proto pořídil nové BMW X6 v hodnotě cca 1.9 milionu a následně ho v něm nechal v rodinné vesnici pohřbít.
Neznámý muž z Nigérie, kterého nigerijský zpravodajský web NAIJ.com identifikoval jen jako "Azubuike," prý dlouho sliboval svému otci pořízení luxusního automobilu. Na to však kvůli náhlé smrti jeho otce bohužel nikdy nedošlo.
Azubuike však chtěl dodržet svůj slib a tak zamířil do autosalonu, kde prý zaplatil 66 000 liber (cca 1.9 milionu korun) za nové BMW X6, ve kterém měl být jeho otec pohřben. Fotografie, které se okamžitě staly virálním hitem, zachycují stříbrné BMW X6, které pracovníci pohřební služby spouštějí do ručně vykopaného 1.8 metru hlubokého hrobu.
Pokud vás zajímá, jak je něco takového možné bez použití těžké techniky, pak se lépe podívejte pod přední nárazník. Uvidíte zde totiž klády / kmeny, na kterých byl automobil do hrobu spuštěn. Ty byly poté vytaženy a automobil tak dosedl na dno hrobu - tím se z něj stala zřejmě jedna z nejdražších rakví na africkém kontinentu.
Rozhodně se však nejedná o jediného nebožtíka, který byl pohřben v automobilu. Již v roce 2015 zaplnily titulní stránky zprávy o nigerijském miliardáři, který nechal pohřbít svou matku v Hummeru H1. Ten samý rok pak využil auta jako rakve i muž v Číně, který se nechal pohřbít ve svém oblíbeném voze.
Třešničkou na dortu je pak prohlášení místních obyvatel, kteří údajně do automobilu přidali satelitní navigaci, aby nebožtík uvnitř vozu snáze nalezl schody do nebe. A zatím co místní toto rozhodnutí zřejmě chápou a respektují, na internetu se objevila celá řada pobouřených reakcí, které toho jednání označují jen za plýtvání prostředky, které by nigerijští obyvatelé potřebovali využít zcela jinak.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.