Filmová série Transformers už se na plátnech kin a televizních obrazovkách pohybuje nějaký ten pátek. Bumblebee je však prvním filmem, který se bude věnovat pouze jednomu z Autobotů. Pro milovníky filmové série však může být překvapením, že místo klasického Chevroletu Camaro se Bumblebee bude schovávat za postarší Volkswagen Beetle - stejně jako v původní komiksové předloze.
Celý kult Transformers samozřejmě cílí spíše na milovníky komisků, sci-fi a pořádných výbuchů, ačkoliv na své si mohou přijít i milovníci automobilů, kterých se v příběhu vždy vyskytuje poměrně bohatá paleta. A jinak by tomu nemělo být ani tentokrát, jen si budeme muset zvyknout na starší kousky.
Příběh filmu se má totiž odehrávat v roce 1987 a jeho hlavní postavou bude herečka Hailee Steinfeld, nadaná mechanička, která si domů přiveze postarší Volkswagen Beetle s cílem opravit ho. Až ve své působivé garáži ovšem zjistí, že automobil je ve skutečnosti jen ukrývající se humanoidní robot. Příběh filmu zatím neznáme, ovšem wrestler a herec John Cena v armádní uniforma dává tušit, že po Bumblebeem nejspíš půjde vláda s celou kavalérií.
Bumblebee sice bude hlavním hrdinou příběhu, ovšem kromě něj je v ukázce vidět i „transformující" se letadlo, takže o další roboty jistě nouze nebude. Na webu IMDB jsou navíc zalistována i jména herců, kteří ve filmové sérií namlouvají postavy Optimus Prime a Barricade.
Změny se očekávají i v pojetí celého filmu, neboť za kamerou se poprvé neobjeví Michael Bay. Místo něj se režie chopí nepříliš známý režisír Travis Knight, jehož dosud největším počinem byl film Kubo a kouzelný meč.
Změna v režisérském křesle může být na první pohled přehlédnutelnou formalitou, ovšem už v traileru je vidět, že by se mohlo změnit opravdu hodně. Bay je totiž známý svou zálibou v explozích, která rád vkládá kamkoliv to jen lze. Trailer však hraje na zcela jinou notu a tak by filmový Bumblebee mohl přitáhnout i nové fanoušky.
Jak to s filmem dopadne se nejspíš dozvíme až z prvních zámořských recenzí, které lze očekávat na konci roku - film totiž vstupuje do kin na vánoce. Kdy dorazí do Evropy a konkrétně do Česka však zatím netušíme.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?