Představení nového modelu je pro každou automobilku speciálním momentem, kdy se snaží udržet obecenstvo napjaté až do posledního okamžiku. Dříve k tomu sloužily rafinované fotografie, které doplňoval kousek technických specifikací. Pro představené nové Q8 si však Audi připravila něco speciálního.
Nová Audi Q8 má být novou vlajkovou lodí mezi SUV, což si samozřejmě zaslouží patřičnou pozornost. Automobilka se proto rozhodla, že vytvoří speciální pětidílnou sérii, v jejímž průběhu nás s novým modelem postupně seznámí.
A právě dnes byl prostřednictvím YouTube kanálu Audi MediaTV a na webových stránkách q8.audi vypuštěn dlouho očekávaný první díl, který se však pro většinu automobilových nadšenců jeví jako zklamání. Důvod je přitom ryze prostý: během tří minut jsme z auta neviděli téměř nic.
Nejsme odborníci na reklamu ani na točení seriálů, ale upřímně říkáme, že jsme čekali trochu víc, než jen záběr na logo Q8, které je umístěno na panelu oranžově lakované karoserie. Výrazná oranžová barva však může být vodítkem alespoň ke konceptu Q8 Sport, který automobilka vypustila již v minulém roce.
Co přesně si z toho máme odnést bohužel nevíme, nabízí se však možnost, že nový model bude konceptu podobný a nabídne tak sportovní vzhled již od základu. O budoucnost sportovní úpravy RS se však bát nemusíme, neboť Audi již dříve naznačila, že má v plánu své portfolio ostrých SUV rozšiřovat.
Co se samotného prvního dílu s názvem „Unleash the tough" týče, jeho příběh se dá shrnout klasickým klišé: „Měla to být romantická večerní schůzka, nakonec se však zvrtla v něco naprosto jiného." Něco bližšího o novém modelu, případně jeho podobu, se tak dozvíme snad už v příštích dílech.
Harmonogram je naplánován následovně: 24 května 2. díl Unleash the brave, 28 květná 3. díl Unleash the gentleman, 1. června 4. díl Unleash the hero a konečně 5. června se dočkáme 5. dílu s názvem Unleash your character. Společně s pátým dílem dojde i k oficiálnímu odhalení nové Audi Q8, které proběhne v Číně. Podle automobilky se však můžeme těšit na dosud nejvíce vzrušující SUV Audi všech dob.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.