Parta irských kriminálníků předvedla v ulicích Dublinu show, kterou bychom očekávali spíše v akčním filmu nebo počítačové hře. Smrt svého kamaráda se totiž místní gang chuligánů rozhodl oslavit demoliční derby v ulicích residentní čtvrti. A jistě nemusíme zmiňovat, že použité automobily nebyly jejich.
V neděli 6. května došlo v Dublinu k tragické nehodě motocyklu, který narazil do sloupu veřejného osvětlení. Řidič byl sice transportován, ovšem svým vážným zraněním nakonec podlehl. Později se však ukázalo, že oním řidičem byl dobře známý kriminálník a vůdce jednoho z místních gangů Shane Fowler.
Proč k nehodě došlo je vedlejší, důležité však je, že Fowler měl u sebe v době nehody zbraň, kterou však během práce záchranářů kdosi z místa odnesl. Podle irských zákonů je totiž držení zbraně přísně zakázáno. Na Fowlera navíc podle The Sun padlo podezření, že byl zrovna na cestě k vůdci konkurenčního gangu, se kterým chtěl srovnávat účty.
Dopravní nehoda, během které vyhasne lidský život, je pokaždé tragickou událostí. Co však následovalo po této nehodě je těžko uvěřitelné. Členové gangu se totiž rozhodli zavzpomínat na svého vůdce způsobem, který je jednoduše nepochopitelný až zvrácený.
Rozhodli se totiž ukrást po městě několik automobilů, se kterými následně v residentní čtvrti uspořádali demoliční derby. Kromě toho však bourali i do okolo stojících automobilů, najížděli na chodník, atd. Je jen zázrakem, že tohle řádění neskončilo vážným zraněním.
Omlácené a silně poškozené automobily, mezi kterými nechyběla ani Octavia I. generace, nakonec chuligáni odstavili a zapálili. Policie už celý incident vyšetřuje a video uveřejněné na YouTube bude zřejmě jedním z důkazů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.