Parta irských kriminálníků předvedla v ulicích Dublinu show, kterou bychom očekávali spíše v akčním filmu nebo počítačové hře. Smrt svého kamaráda se totiž místní gang chuligánů rozhodl oslavit demoliční derby v ulicích residentní čtvrti. A jistě nemusíme zmiňovat, že použité automobily nebyly jejich.
V neděli 6. května došlo v Dublinu k tragické nehodě motocyklu, který narazil do sloupu veřejného osvětlení. Řidič byl sice transportován, ovšem svým vážným zraněním nakonec podlehl. Později se však ukázalo, že oním řidičem byl dobře známý kriminálník a vůdce jednoho z místních gangů Shane Fowler.
Proč k nehodě došlo je vedlejší, důležité však je, že Fowler měl u sebe v době nehody zbraň, kterou však během práce záchranářů kdosi z místa odnesl. Podle irských zákonů je totiž držení zbraně přísně zakázáno. Na Fowlera navíc podle The Sun padlo podezření, že byl zrovna na cestě k vůdci konkurenčního gangu, se kterým chtěl srovnávat účty.
Dopravní nehoda, během které vyhasne lidský život, je pokaždé tragickou událostí. Co však následovalo po této nehodě je těžko uvěřitelné. Členové gangu se totiž rozhodli zavzpomínat na svého vůdce způsobem, který je jednoduše nepochopitelný až zvrácený.
Rozhodli se totiž ukrást po městě několik automobilů, se kterými následně v residentní čtvrti uspořádali demoliční derby. Kromě toho však bourali i do okolo stojících automobilů, najížděli na chodník, atd. Je jen zázrakem, že tohle řádění neskončilo vážným zraněním.
Omlácené a silně poškozené automobily, mezi kterými nechyběla ani Octavia I. generace, nakonec chuligáni odstavili a zapálili. Policie už celý incident vyšetřuje a video uveřejněné na YouTube bude zřejmě jedním z důkazů.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?