Policie z amerického Texasu se začátkem tohoto měsíce skutečně vyznamenala. Během běžné silniční kontroly se totiž strážníkovi podařilo odhalit pašeráka drog, který do palivové nádrže svého automobilu ukryl přes 32 kilogramů metamfetaminu v hodnotě přesahující 42.5 milionu korun. Svou skrýš měl přitom pašerák skvěle vymyšlenou.
Začátkem tohoto měsíce zastavili policisté z texaského města Round Rock Hondu Accord, jejíž řidič se držel nebezpečně blízko automobilu jedoucího před ním. Tou dobou však policisté ještě netušili, že v tu chvíli před sebou mají automobil, ve kterém se ukrývá zhruba 32.2 kilogramu metamfetaminu.
Kontrola zastaveného automobilu tedy probíhala zcela klasickým způsobem, tedy až do momentu, kdy se policisté začali posádky vyptávat na různé drobnosti. Posádka totiž vypovídala zcela různé příběhy, které se navzájem výrazně lišily, jak uvádí web The Drive. V ten moment pojali policisté podezření a pustili se do důkladnějšího vyšetřování.
Toho se nakonec účastnil i psovod z jednotky K9, jehož pes celý automobil prohlédl a ohlásil nález drog. Až při bližší prohlídce automobilu si pak policisté všimli, že palivová nádrž byla upravená. Policisté tak vůz odtáhli a po rozříznutí nádrže se jim nabídl pohled jak z filmového plátně: 32.2 kilogramu metamfetaminu v hodnotě okolo 2 milionů dolarů, tedy cca 42.5 milionu korun.
Řidič vozidla, který pocházel z Alabamy, tak okamžitě putoval za mříže a brzy ho čeká soud, kde se bude zpovídat z výroby nebo přepravy zakázaných látek, jak uvádí místní noviny. Spolujezdce z automobilu nakonec policisté propustili.
Policisté jsou na pašování drog či jiných zakázaných látek uvnitř automobilů již zvyklí, ovšem tato upravená Honda Accord prý byla dle jejich slov skutečně nenápadná. Jakmile na sebe však její řidič upoutal pozornost špatným řízením, byla to jen otázka času, než policisté drogy najdou.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.