Pokud byste zatoužili po exkluzivním supersportu, jako je například Pagani Huayra, musíte být připraveni vytáhnout z peněženky cca 1.4 milionu dolarů, tedy v přepočtu asi 29.9 milionu korun. Pokud byste ale toužili po větru ve vlasech, jaký dokáže nabídnout Huayra Roadster, musíte sáhnout do kapsy podstatně hlouběji. Tedy pokud se nerozhodnete pro některý z typů financování.
Pagani Huayra Roadster totiž vyjde na 2.4 milionu dolarů, tedy cca 51.2 milionu korun. Takovou sumu už se ale z kapsy každému vytahovat nechce, takže společnost Putnam Leasing přišla s celkem unikátní možností financování.
Místo klasického nákupu se tak zájemci mohou rozhodnout pro operativní leasing, kdy po dobu 60 měsíců budou splácet 25 339 dolarů, tedy cca 541 000 korun.Na začátku je však potřeba složit rovných 700 000 dolarů, tedy cca 14.9 milionu korun.
Celá tahle sranda tak ve výsledku po pěti letech vyjde na 2 220 340 dolarů, teda cca 47.4 milionu korun. Nabízí se však otázka, zda se tohle šetření vlastně vyplatí. Hodnota vozu totiž pravděpodobně klesne o více než 180 000 dolarů, které financováním ušetříte.
Web Jalopnik, který na tuhle vskutku jedinečnou finanční nabídku narazil, ale upozorňuje, že za oněch ušetřených 180 000 dolarů se dá bez zaplatit vysokoškolské studium, koupit Audi R8 V10 Plus nebo slušná nemovitost.
Navíc se člověk vyhne hloupým dotazům svých sousedů, zda si opravdu koupil tak extrémně drahé auto. Místo trochu snobského souhlasu totiž stačí odvětit, že je "jen na operák".
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?