Pokud byste zatoužili po exkluzivním supersportu, jako je například Pagani Huayra, musíte být připraveni vytáhnout z peněženky cca 1.4 milionu dolarů, tedy v přepočtu asi 29.9 milionu korun. Pokud byste ale toužili po větru ve vlasech, jaký dokáže nabídnout Huayra Roadster, musíte sáhnout do kapsy podstatně hlouběji. Tedy pokud se nerozhodnete pro některý z typů financování.
Pagani Huayra Roadster totiž vyjde na 2.4 milionu dolarů, tedy cca 51.2 milionu korun. Takovou sumu už se ale z kapsy každému vytahovat nechce, takže společnost Putnam Leasing přišla s celkem unikátní možností financování.
Místo klasického nákupu se tak zájemci mohou rozhodnout pro operativní leasing, kdy po dobu 60 měsíců budou splácet 25 339 dolarů, tedy cca 541 000 korun.Na začátku je však potřeba složit rovných 700 000 dolarů, tedy cca 14.9 milionu korun.
Celá tahle sranda tak ve výsledku po pěti letech vyjde na 2 220 340 dolarů, teda cca 47.4 milionu korun. Nabízí se však otázka, zda se tohle šetření vlastně vyplatí. Hodnota vozu totiž pravděpodobně klesne o více než 180 000 dolarů, které financováním ušetříte.
Web Jalopnik, který na tuhle vskutku jedinečnou finanční nabídku narazil, ale upozorňuje, že za oněch ušetřených 180 000 dolarů se dá bez zaplatit vysokoškolské studium, koupit Audi R8 V10 Plus nebo slušná nemovitost.
Navíc se člověk vyhne hloupým dotazům svých sousedů, zda si opravdu koupil tak extrémně drahé auto. Místo trochu snobského souhlasu totiž stačí odvětit, že je "jen na operák".
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.