Pokud byste zatoužili po exkluzivním supersportu, jako je například Pagani Huayra, musíte být připraveni vytáhnout z peněženky cca 1.4 milionu dolarů, tedy v přepočtu asi 29.9 milionu korun. Pokud byste ale toužili po větru ve vlasech, jaký dokáže nabídnout Huayra Roadster, musíte sáhnout do kapsy podstatně hlouběji. Tedy pokud se nerozhodnete pro některý z typů financování.
Pagani Huayra Roadster totiž vyjde na 2.4 milionu dolarů, tedy cca 51.2 milionu korun. Takovou sumu už se ale z kapsy každému vytahovat nechce, takže společnost Putnam Leasing přišla s celkem unikátní možností financování.
Místo klasického nákupu se tak zájemci mohou rozhodnout pro operativní leasing, kdy po dobu 60 měsíců budou splácet 25 339 dolarů, tedy cca 541 000 korun.Na začátku je však potřeba složit rovných 700 000 dolarů, tedy cca 14.9 milionu korun.
Celá tahle sranda tak ve výsledku po pěti letech vyjde na 2 220 340 dolarů, teda cca 47.4 milionu korun. Nabízí se však otázka, zda se tohle šetření vlastně vyplatí. Hodnota vozu totiž pravděpodobně klesne o více než 180 000 dolarů, které financováním ušetříte.
Web Jalopnik, který na tuhle vskutku jedinečnou finanční nabídku narazil, ale upozorňuje, že za oněch ušetřených 180 000 dolarů se dá bez zaplatit vysokoškolské studium, koupit Audi R8 V10 Plus nebo slušná nemovitost.
Navíc se člověk vyhne hloupým dotazům svých sousedů, zda si opravdu koupil tak extrémně drahé auto. Místo trochu snobského souhlasu totiž stačí odvětit, že je "jen na operák".
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.
Tento týden nám do redakční garáže přijela nová generace legendárního Land Cruiseru. Proti předchůdci udělala velký skok kupředu, což je znát hlavně uvnitř. Mezi novinky se však neřadí jen hranatější design a modernější interiér, ale také různé technické vychytávky, které oceníte především v terénu, kde je proti předchůdci schopnější. Dnešní recenze však ukáže i nějaké oblasti, které jsou v novince horší, které to jsou?