Pokud byste zatoužili po exkluzivním supersportu, jako je například Pagani Huayra, musíte být připraveni vytáhnout z peněženky cca 1.4 milionu dolarů, tedy v přepočtu asi 29.9 milionu korun. Pokud byste ale toužili po větru ve vlasech, jaký dokáže nabídnout Huayra Roadster, musíte sáhnout do kapsy podstatně hlouběji. Tedy pokud se nerozhodnete pro některý z typů financování.
Pagani Huayra Roadster totiž vyjde na 2.4 milionu dolarů, tedy cca 51.2 milionu korun. Takovou sumu už se ale z kapsy každému vytahovat nechce, takže společnost Putnam Leasing přišla s celkem unikátní možností financování.
Místo klasického nákupu se tak zájemci mohou rozhodnout pro operativní leasing, kdy po dobu 60 měsíců budou splácet 25 339 dolarů, tedy cca 541 000 korun.Na začátku je však potřeba složit rovných 700 000 dolarů, tedy cca 14.9 milionu korun.
Celá tahle sranda tak ve výsledku po pěti letech vyjde na 2 220 340 dolarů, teda cca 47.4 milionu korun. Nabízí se však otázka, zda se tohle šetření vlastně vyplatí. Hodnota vozu totiž pravděpodobně klesne o více než 180 000 dolarů, které financováním ušetříte.
Web Jalopnik, který na tuhle vskutku jedinečnou finanční nabídku narazil, ale upozorňuje, že za oněch ušetřených 180 000 dolarů se dá bez zaplatit vysokoškolské studium, koupit Audi R8 V10 Plus nebo slušná nemovitost.
Navíc se člověk vyhne hloupým dotazům svých sousedů, zda si opravdu koupil tak extrémně drahé auto. Místo trochu snobského souhlasu totiž stačí odvětit, že je "jen na operák".
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.