Toyota GR Supra Racing Concept, která při světové premiéře na letošním ženevském autosalonu vzbudila pozornost novinářů, je nyní součástí hry Gran Turismo Sport™ exkluzivně pro herní konzole PlayStation®4.
Koncepční model Toyota GR Supra Racing Concept s motorem vpředu a pohonem zadních kol splňuje homologační požadavky pro vytrvalostní soutěže kategorie GT. Na první pohled zaujme svými křivkami s odkazem na okruhové závodění, stejně tak jako širokým uplatněním nejmodernějších kompozitních materiálů, které jsou zárukou tuhosti a nízké hmotnosti.
Pro potřeby počítačové hry byly pečlivě vymodelovány i ty nejmenší detaily vývojové studie, od exteriéru až po závodní kokpit, aby si každý hráč s tímto vozem naplno vychutnal bezkonkurenční zážitky na nejrůznějších virtuálních tratích, které tato hra nabízí.
Série Gran Turismo od vývojářů z Polyphony Digital Inc. poprvé uvedená před 20 lety se již dávno stala nezbytnou součástí výbavy každého nadšeného fanouška závodních simulátorů po celém světě. V rámci dubnové herní aktualizace se Toyota GR Supra Racing Concept zařadí do historicky široké nabídky silničních a závodních vozidel Toyota. Včetně takových legend, jakými jsou Toyota 2000GT, hybridní závodní speciál TS050 Hybrid pro 24 hodin Le Mans nebo ikonická Toyota Supra A80 — která je zároveň předchůdcem nejnovějšího konceptu od Toyoty.
Koncepční model GR Supra Racing Concept oživuje úžasnou tradici jednoho z nejproslulejších sportovních vozů Toyota. Označení Supra je synonymem pro výkon, jízdní schopnosti a ovladatelnost, která po čtvrt století charakterizovala celou sérii špičkových sportovních vozů. Toyota Supra si jako čistokrevný sportovní model vybudovala pověst impozantního soupeře na silnicích a neporazitelného stroje na závodních okruzích, dominujícího nejvyšším japonským soutěžím GT, schopného získat si nekonečné zástupy fanoušků.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.