Toyota GR Supra Racing Concept, která při světové premiéře na letošním ženevském autosalonu vzbudila pozornost novinářů, je nyní součástí hry Gran Turismo Sport™ exkluzivně pro herní konzole PlayStation®4.
Koncepční model Toyota GR Supra Racing Concept s motorem vpředu a pohonem zadních kol splňuje homologační požadavky pro vytrvalostní soutěže kategorie GT. Na první pohled zaujme svými křivkami s odkazem na okruhové závodění, stejně tak jako širokým uplatněním nejmodernějších kompozitních materiálů, které jsou zárukou tuhosti a nízké hmotnosti.
Pro potřeby počítačové hry byly pečlivě vymodelovány i ty nejmenší detaily vývojové studie, od exteriéru až po závodní kokpit, aby si každý hráč s tímto vozem naplno vychutnal bezkonkurenční zážitky na nejrůznějších virtuálních tratích, které tato hra nabízí.
Série Gran Turismo od vývojářů z Polyphony Digital Inc. poprvé uvedená před 20 lety se již dávno stala nezbytnou součástí výbavy každého nadšeného fanouška závodních simulátorů po celém světě. V rámci dubnové herní aktualizace se Toyota GR Supra Racing Concept zařadí do historicky široké nabídky silničních a závodních vozidel Toyota. Včetně takových legend, jakými jsou Toyota 2000GT, hybridní závodní speciál TS050 Hybrid pro 24 hodin Le Mans nebo ikonická Toyota Supra A80 — která je zároveň předchůdcem nejnovějšího konceptu od Toyoty.
Koncepční model GR Supra Racing Concept oživuje úžasnou tradici jednoho z nejproslulejších sportovních vozů Toyota. Označení Supra je synonymem pro výkon, jízdní schopnosti a ovladatelnost, která po čtvrt století charakterizovala celou sérii špičkových sportovních vozů. Toyota Supra si jako čistokrevný sportovní model vybudovala pověst impozantního soupeře na silnicích a neporazitelného stroje na závodních okruzích, dominujícího nejvyšším japonským soutěžím GT, schopného získat si nekonečné zástupy fanoušků.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?