McLaren 720S je úchvatný stroj, který dokáže ve správných rukou neuvěřitelné věci. Pokud se však dostane do rukou 19-letého mladíka bez řidičského průkazu, který se k němu navíc dostane bez souhlasu kohokoliv s rozumem, může to dopadnout jen jediným způsobem.
A že si jen nevymýšlíme dokazuje tohle video z New Yorku, na kterém si devatenáctiletý mladík "vypůjčil" od své sestry bílý McLaren 720S, který chtěl vzít na projížďku po okolí. Ve vší své namyšlenosti však vypnul kontrolu trakce, což se mu nevyplatilo.
Tenhle úchvatný britský sporťák totiž posílá na zadní kola přes 700 koní, takže pokud se někdo rozhodne vypnout kontrolu trakce, musí si být zatraceně jistý, že dokáže vůz zkrotit. Dělat něco takového ve městě je pak vyloženě nesmyslný hazard.
Tenhle mladík se však chtěl evidentně předvést před svým kamarádem, který vše natáčel na telefon a pravděpodobně sdílel na snapchat, proto to vertikální video. Hned při rozjezdu však řidič až příliš sešlápl plynový pedál a záď McLarenu se roztančila.
Zkušenější řidič by rozdivočelý sporťák možná zvládl zkrotit, v tomto případě však mladík vůz zaparkoval mezi zaparkované vozy na druhé straně silnice. A aby toho nebylo málo, tak trefil tmavě červenou Audi R8. Mladíkovi se evidentně nic nestalo, neboť ihned po kolizi z místa utekl. NA místo vzápětí dorazila jeho sestra v Lamborghini a pokusila se vzít vinu na sebe, ovšem skutečný viník nehody zanechal v autě svůj pas.
Video končí téměř okamžitě po nehodě, takže přesný rozsah škod nelze zjistit. Podle záběrů a informací z Redditu však McLaren utrpěl poměrně vážné škody na přední části a ošklivě byla poničena i Audi. Oprava obou vozidel tak bude rozhodně pořádně finančně nákladná.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?