Leoš Mareš, oblíbený moderátor a zpěvák, uzavřel začátkem tohoto měsíce bláznivou sázku. Pokud ho někdo uvidí za volantem jakéhokoliv vozu kromě trabantu, věnuje mu své Ferrari. Leoš se však své sázky zdárně držel a senzacechtivým dělníkům bulváru ani náhodným kolemjdoucím nedal šanci. Nakonec ale padl za oběť pasti, proti které se nešlo bránit.
Leoš Mareš uzavřel během Ranní show na Evropě poněkud bláznivou sázku, jejímž cílem bylo dokázat, že zvládne měsíc jezdit pouze Trabantem. Pokud by během měsíce „selhal" a nechal se vyfotit za volantem jakéhokoliv jiného vozu, musel by autorovi fotky odevzdat své bílé Ferrari.
Mareš bral sázku, která měla skončit dnešním koncertem v O2 aréně skutečně vážně a nikomu nedal šanci na úspěch. S Trabantem se navíc docela sžil, často se s ním fotil a své příběhy, ke kterým patřilo i roztlačení hlídkou dálniční policie, často sdílel na Instagramu.
Už se tedy zdálo, že sázku má v kapse, ovšem včera ráno přišel podraz, který se jen těžko chápe. Kazma Kazmitch, hvězda internetového pořadu One Man Show, totiž nachystal na Mareše past, do které by se chytil snad každý řidič. Tedy podle zákonů by se chytit měl.
Mareš se totiž dnes ráno na svém Instagramu podělil o děsivý příběh, který se udál včera ráno. Během své cesty do rádia měl Mareš projíždět kolem vážné dopravní nehody, během které měl osobní vůz zezadu narazit do multikáry naložené „nějakými kůly".
Následkem nehody měl být spolujezdec v havarovaném voze doslova přišpendlen mezi sedačkou a jedním z kůlů, zatím co řidička, jeho údajná manželka, měla pobíhat kolem vozidla a volat pomoc. K telefonu, na jehož druhém konci měla být operátorka první pomoci, se dostal i Mareš, který se snažil jen pomoci.
Tohle se stalo dnes ráno Více v IG Story Celý smysl sázky s Trabantem byl “Musím jezdit měsíc jen v Trabantu a když mě někde uvidíte podvádět, tak dostanu trest” Kazma to viděl jinak. Nafingoval nedaleko mého domova tragickou dopravní nehodu, která vypadala až neuvěřitelně skutečně. Pán zaklíněný kmenem v sedadle chroptěl, jeho paní měla na telefonu záchranou službu. Když jsem se snažil pomoci, prosila mě, abych zkusil autem o pár centimetrů couvnout a zachránit pánovi život. Poslechl jsem... Kazma to natočil a celý dnešní den se mě snažil přimět ke spolupráci a spoluvytvoření nové epizody jeho show. Podle něj jsem sázku o Ferrari prohrál. Já si to nemyslím..
Podle operátorky měla být sanitka již na cestě, nicméně Mareš byl požádán, aby s vozem o pár centimetrů couvl, čímž měl zraněnému pomoci. Ten pokynů zcela automaticky uposlechl, sedl za volant a zařadil zpátečku. V ten moment se však měl objevit Kazma s celým štábem, který Marešovi oznámil, že tímto sázku prohrál a Ferrari teď patří One Man Show.
Něco takového je samozřejmě těžko uvěřitelné. Zvlášť přihlédneme li k tomu, že pokud by Mareš u nabouraného automobilu nezastavil, dopustil by se trestného činu „Neposkytnutí pomoci". Podle §150 trestního zákona se totiž tohoto trestného činu dopustí každý, „kdo osobě, která je v nebezpečí smrti nebo jeví vážné známky poruchy zdraví nebo jiného vážného onemocnění, neposkytne potřebnou pomoc, ač tak může učinit bez nebezpečí pro sebe nebo jiného."
#sazkasleosem #podlemesazkanebylaporusena #kdozvasbynepohohlprinehode #podlemejetoranapodpas
Stále sice existuje šance, že se jedná jen o show před samotným koncertem, nicméně pokud by se Kazma k tomuto kousku skutečně přiznal, byla by to prostě podpásovka. O tom se ostatně rozmluvil i Patrik Hezucký, Marešův kolega z Evropy 2, se kterým Mareš sázku de facto uzavřel.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.