Leoš Mareš, oblíbený moderátor a zpěvák, uzavřel začátkem tohoto měsíce bláznivou sázku. Pokud ho někdo uvidí za volantem jakéhokoliv vozu kromě trabantu, věnuje mu své Ferrari. Leoš se však své sázky zdárně držel a senzacechtivým dělníkům bulváru ani náhodným kolemjdoucím nedal šanci. Nakonec ale padl za oběť pasti, proti které se nešlo bránit.
Leoš Mareš uzavřel během Ranní show na Evropě poněkud bláznivou sázku, jejímž cílem bylo dokázat, že zvládne měsíc jezdit pouze Trabantem. Pokud by během měsíce „selhal" a nechal se vyfotit za volantem jakéhokoliv jiného vozu, musel by autorovi fotky odevzdat své bílé Ferrari.
Mareš bral sázku, která měla skončit dnešním koncertem v O2 aréně skutečně vážně a nikomu nedal šanci na úspěch. S Trabantem se navíc docela sžil, často se s ním fotil a své příběhy, ke kterým patřilo i roztlačení hlídkou dálniční policie, často sdílel na Instagramu.
Už se tedy zdálo, že sázku má v kapse, ovšem včera ráno přišel podraz, který se jen těžko chápe. Kazma Kazmitch, hvězda internetového pořadu One Man Show, totiž nachystal na Mareše past, do které by se chytil snad každý řidič. Tedy podle zákonů by se chytit měl.
Mareš se totiž dnes ráno na svém Instagramu podělil o děsivý příběh, který se udál včera ráno. Během své cesty do rádia měl Mareš projíždět kolem vážné dopravní nehody, během které měl osobní vůz zezadu narazit do multikáry naložené „nějakými kůly".
Následkem nehody měl být spolujezdec v havarovaném voze doslova přišpendlen mezi sedačkou a jedním z kůlů, zatím co řidička, jeho údajná manželka, měla pobíhat kolem vozidla a volat pomoc. K telefonu, na jehož druhém konci měla být operátorka první pomoci, se dostal i Mareš, který se snažil jen pomoci.
Tohle se stalo dnes ráno Více v IG Story Celý smysl sázky s Trabantem byl “Musím jezdit měsíc jen v Trabantu a když mě někde uvidíte podvádět, tak dostanu trest” Kazma to viděl jinak. Nafingoval nedaleko mého domova tragickou dopravní nehodu, která vypadala až neuvěřitelně skutečně. Pán zaklíněný kmenem v sedadle chroptěl, jeho paní měla na telefonu záchranou službu. Když jsem se snažil pomoci, prosila mě, abych zkusil autem o pár centimetrů couvnout a zachránit pánovi život. Poslechl jsem... Kazma to natočil a celý dnešní den se mě snažil přimět ke spolupráci a spoluvytvoření nové epizody jeho show. Podle něj jsem sázku o Ferrari prohrál. Já si to nemyslím..
Podle operátorky měla být sanitka již na cestě, nicméně Mareš byl požádán, aby s vozem o pár centimetrů couvl, čímž měl zraněnému pomoci. Ten pokynů zcela automaticky uposlechl, sedl za volant a zařadil zpátečku. V ten moment se však měl objevit Kazma s celým štábem, který Marešovi oznámil, že tímto sázku prohrál a Ferrari teď patří One Man Show.
Něco takového je samozřejmě těžko uvěřitelné. Zvlášť přihlédneme li k tomu, že pokud by Mareš u nabouraného automobilu nezastavil, dopustil by se trestného činu „Neposkytnutí pomoci". Podle §150 trestního zákona se totiž tohoto trestného činu dopustí každý, „kdo osobě, která je v nebezpečí smrti nebo jeví vážné známky poruchy zdraví nebo jiného vážného onemocnění, neposkytne potřebnou pomoc, ač tak může učinit bez nebezpečí pro sebe nebo jiného."
#sazkasleosem #podlemesazkanebylaporusena #kdozvasbynepohohlprinehode #podlemejetoranapodpas
Stále sice existuje šance, že se jedná jen o show před samotným koncertem, nicméně pokud by se Kazma k tomuto kousku skutečně přiznal, byla by to prostě podpásovka. O tom se ostatně rozmluvil i Patrik Hezucký, Marešův kolega z Evropy 2, se kterým Mareš sázku de facto uzavřel.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?