Sportovní hybridní BMW i8 Coupé mělo v barvách Policie ČR sloužit pouhého půl roku, ovšem jeho první služba se dramaticky zkrátila vážni dopravní nehodou. Na druhý pokus však policii vůz vydržel, ovšem jeho největším užitkem bylo spíše reprezentování a testování hybridních vozidel v policejní flotile. Nyní se však výkonné BMW na české silnice vrací a pro řidiče bude mnohem nebezpečnější. Dokáže totiž měřit rychlost
Po předchozí úspěšné spolupráci se BMW Group ČR opět dohodla s Policií ČR na prodloužení zapůjčení plug-in hybridního sportovního vozu BMW i8 Coupé. Nově bude tento vůz doplněn o speciální digitální záznamové zařízení RAM-CAM k pořizování videozáznamu dopravní situace.
Zároveň plní funkci mobilního úsekového rychloměru pro měření průměrné rychlosti. Automobil zůstane v barvách Policie ČR, takže jej bude možné na silnicích na první pohled rozpoznat. Zápůjčka bude opět na půl roku nebo do završení nájezdu 20 000 kilometrů.
Plug-in hybridní sportovní vůz BMW i8 Coupé je vybaven unikátní technologií pohonu, jež kombinuje přeplňovaný zážehový tříválec pohánějící zadní kola a elektromotor pro pohon kol přední nápravy.
Automobil s výkonem 275 kW/374 k je schopný zrychlit z 0 na 100 km/h za 4,4 s a dosahuje nejvyšší rychlosti 250 km/h. Kombinovaná spotřeba má hodnotu 1,9 l/100 km. BMW i8 Coupé je schopné ujet až 55 km čistě na elektřinu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.