Dodge Challenger Demon je úchvatný a hlavně pořádně výkonný vůz, který se většinu času pohybuje v rukou amatérských závodníků či milovníků rychlosti po závodních tratích a sprinterských dráhách. Raper 21 Savage, který je prvním majitelem Demonu v Atlantě
Stejně jako ostatní rapeři, i 21 Savage se snaží dávat na odiv své bohatství řadou fotek, na kterých se chlubí penězi, šperky, luxusními automobily nebo zbraněmi. Nedávno však přidal na Instagram nový vůz ze své garáže - extrémně výkonný Dodge Challenger Demon.
Podle příspěvku se jedná o vůbec první dva Demony v Atlantě, což si samozřejmě zaslouží patřičnou oslavu. Místo tradiční akcelerace a stavění tohoto úchvatného vozu na zadní kola se však raper rozhodl spíše pro vítězný taneček, který zachytil pozorný kameraman.
Obrovský motor pod kapotou Demonu, který generuje přes 700 koní, neměl nejmenší problém vůz roztočit, přičemž se od zadních pneumatik vyvalilo obrovské množství dýmu. Téměř s jistotou se pak dá říci, že i tohle malé povyražení sežralo pořádný kus vzorku pneumatik.
Ty jsou totiž v případě Demonu extra lepivé a podobné zacházení je pro ně spíše trestem. Upřímně však věříme, že se při tomto kousku 21 Savage královsky bavil. Mít na to prostředky, pravděpodobně se chováme podobně, jen tedy mimo veřejné silnice.
V tomto případě je navíc poměrně udivující chování řidiče protijedoucího červeného Dodge Charger, který si na silnici také neodpustil pár gumovacích koleček. To vše při běžném provozu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.