Řidič BMW M4 nezvládl řízení, provizorní opravu ale vyřešil originálně

Řidič BMW M4 nezvládl řízení, provizorní opravu však vyřešil originálně
Řidič BMW M4 nezvládl řízení, provizorní opravu však vyřešil originálně, foto: youtube.com
Antonín Marek , AutoRoad.cz 13. dubna 2018 09:52
Sdílej:

Vlastnictví výkonného automobilu je jedna věc, ovšem schopnost ho ovládat a adekvátně vyhodnocovat situaci na silnici je věc druhá. O tom se nedávno na vlastní kůži přesvědčil majitel prémiového kabrioletu BMW M4, který si udělal neplánovaný výlet mimo silnici. Následky pak na místě řešil lepící páskou

Celý incident odstartoval cestou ze srazu majitelů luxusních automobilů. Jak už bývá na podobných akcích zvykem, majitelé těchto vozidel se snaží cestou pobavit přihlížející, takže na to občas pořádně šlápnou, ať je jejich vůz pořádně slyšet.

Přesně tak to udělal i majitel oranžového Lamborghini Huracan, které jelo před BMW. Řidič kabrioletu M4 chtěl s řidičem Lamba držet krok, takže na to taky pořádně šlápl, ovšem na rozdíl od řidiče Huracánu podcenil blízkou pravotočivou zatáčku a s celým vozem se poroučel ze svahu do pole.

Incident, který natočil jeden z návštěvníků srazu, vypadá na první pohled docela děsivě. Naštěstí se ale automobil nepřevrátil a nikomu z posádky se nic nestalo. Auto samotné však dostalo pořádně zabrat, řada příplatkových karbonových prvků byla poničena a zadní nárazník kompletně odpadl.

K jeho alespoň provizornímu uchycení nakonec pomohla černá lepící páska, kterou byl nárazník na několika místech uchycen ke karoserii. Přední karbonový splitter se však zalomil pod automobil, načež byl při pokusu o odstranění kompletně urván.

Ve výsledku vlastně dopadlo auto ještě poměrně dobře, nicméně majitele teď čeká pořádně "odbahnění" a návštěva servisu, kde by se mohla objevit další poškození, například podvozku, která nebyla na první pohled vidět.

Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?