Třetí ročník největšího srazu majitelů vozů BMW M a BMW M Performance, který se uskuteční 30. března 2018 na ploše Autodromu Most, zve všechny fanoušky rychlých BMW. Kromě možnosti spatřit exkluzivní vozy budou mít návštěvníci možnost vyzkoušet si jízdu po okruhu pod vedením instruktora a zasoutěžit si o ceny.
Již třetí ročník největšího srazu majitelů vozů BMW M a BMW M Performance se bude konat na velikonoční pátek, 30. března 2018 na okruhu v Mostě. Kromě samotného setkání M modelů různých tříd a generací budou na programu jízdy na závodní trati, protože to je místo, kde byly vozy BMW vyvinuty a je to také odkaz na písmeno M v jejich názvu, které je zkratkou slova Motorsport.
Po obědě proběhne spanilá jízda po okruhu, kde budou všechny přítomné vozy BMW M k vidění. Kdo bude chtít zlepšit své řidičské schopnosti, bude mít možnost využít rad přítomných instruktorů. Pro zájemce budou připraveny i transpondéry pro měření časů. Trojice nejrychlejších se může těšit na hodnotné ceny.
Program akce.
do 9:00 Příjezd účastníků, registrace, rozprava 9:00-12:00 Volné jízdy 12:00-12:40 Oběd 12:40-12:55 Spanilá jízda - Pouze BMW ///M na trati 13:00-18:00 Volné jízdyModely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?