Tesle už se konečně podařilo nastartovat výrobu nového Modelu 3, nicméně zatím se vyrábí pouze v jediné variantě - samozřejmě té nejdražší, na které má automobilka největší zisk. Řada zákazníků ale stále očekává příchod dalších modelů, mezi kterými je i základní verze s menší baterií nebo dlouho slibovaný model s pohonem všech kol.
První dvě představené varianty Tesly Model 3 nabízely rozdílné výkony a dojezdy, nicméně jedno měly společné: pohon pouze zadní nápravy. Řada zájemců se proto rozhodla raději počkat na představení modelu s dvojicí elektromotorů a pohonem všech kol, nicméně jeho příchod se pravděpodobně opozdí.
Ostatně jak se dalo očekávat, spolu se zpožděním výroby nastalo i zpoždění v představení nových modelů. Varianta Modelu 3 s pohonem všech kol měla dorazit již v polovině roku 2018, nicméně podle zpráv webu InsideEvs se zdá, že dorazí nejdříve až ke konci roku.
Zpoždění ale nabírá i základní varianta Tesly Model 3, tedy vůz s menší baterií, nižším výkonem a nižším dojezdem. Automobilka se totiž v současnosti zaměřila pouze na výkonnější model, jehož výroba je výnosnější a zřejmě i snazší, neboť většina příplatkového vybavení je zahrnuta již ve standardu.
Tesla Model 3 je přitom klíčovým modelem, který pravděpodobně ještě v tomto roce rozhodne, zda automobilka přežije nebo ne. Podle posledních ekonomických výsledků totiž Tesla těžce prodělává a pokud se situace rychle nezmění, mohla by se ocitnout na dně už koncem léta.
Elon Musk už sice několikrát dokázal předejít nejhorším scénářům svými vizemi a emisemi dluhopisů, nicméně nabízí se otázka, jak dlouho se ještě investoři spokojí se sliby, které se zatím nemohou opřít o nic reálného.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?