Tesle už se konečně podařilo nastartovat výrobu nového Modelu 3, nicméně zatím se vyrábí pouze v jediné variantě - samozřejmě té nejdražší, na které má automobilka největší zisk. Řada zákazníků ale stále očekává příchod dalších modelů, mezi kterými je i základní verze s menší baterií nebo dlouho slibovaný model s pohonem všech kol.
První dvě představené varianty Tesly Model 3 nabízely rozdílné výkony a dojezdy, nicméně jedno měly společné: pohon pouze zadní nápravy. Řada zájemců se proto rozhodla raději počkat na představení modelu s dvojicí elektromotorů a pohonem všech kol, nicméně jeho příchod se pravděpodobně opozdí.
Ostatně jak se dalo očekávat, spolu se zpožděním výroby nastalo i zpoždění v představení nových modelů. Varianta Modelu 3 s pohonem všech kol měla dorazit již v polovině roku 2018, nicméně podle zpráv webu InsideEvs se zdá, že dorazí nejdříve až ke konci roku.
Zpoždění ale nabírá i základní varianta Tesly Model 3, tedy vůz s menší baterií, nižším výkonem a nižším dojezdem. Automobilka se totiž v současnosti zaměřila pouze na výkonnější model, jehož výroba je výnosnější a zřejmě i snazší, neboť většina příplatkového vybavení je zahrnuta již ve standardu.
Tesla Model 3 je přitom klíčovým modelem, který pravděpodobně ještě v tomto roce rozhodne, zda automobilka přežije nebo ne. Podle posledních ekonomických výsledků totiž Tesla těžce prodělává a pokud se situace rychle nezmění, mohla by se ocitnout na dně už koncem léta.
Elon Musk už sice několikrát dokázal předejít nejhorším scénářům svými vizemi a emisemi dluhopisů, nicméně nabízí se otázka, jak dlouho se ještě investoři spokojí se sliby, které se zatím nemohou opřít o nic reálného.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?