Jaguar S-Type to se svým vzhledem nikdy neměl snadné, ovšem jednu dobu byl oficiálně nejrychlejším produkčním sedanem na trhu, takže minimálně jeho technika, které kraloval 4.2 litrový přeplňovaný osmiválec, si rozhodně zaslouží trochu úcty a respektu.
Jaguar vždy platil za luxusní automobilku, jejíž produkty se řadí k tomu nejlepšímu v segmentu. Model S-Type však během svého kralování zažíval řadu problémů se spolehlivostí i všeobecnou kritikou jeho designu. Ovšem ani kvůli tomu si podle nás nezasloužil to, co někdo provedl tomuto kousku.
Bohužel nevíme kde byla tato fotografie pořízena, nicméně my jsme ji našli na fóru reddit v sekci DiWHY, kam ji umístil uživatel s přezdívkou Carception. Mimochodem, sekce DiWHY je zaměřena na na automobily nebo jejich úpravy, které rozhodně nikdy neměly spatřit světlo světa.
Pojďme ale k samotnému Jaguáru, který je na první pohled jednoduše nepřehlédnutelný. Jeho karoserii totiž pokrývají stovky modelů autíček různých typů a barev, které se dostaly i na zrcátky nebo různě tvarované hrany kapoty. Při bližším pohledu je pak vidět, že mezi desítkami Lamborghini, Bugatti a dalšími značkami prosvítá různobarevná karoserie, takže se zřejmě jednalo jen o zajímavou náhradu za lak.
Krmě netradiční formy šetření se ale ještě nabízí reklama nebo netradiční forma podnikání. Na čelním skle je totiž dobře patrná řada nálepek, jejichž text ale bohužel nedokážeme rozluštit. Jízda V Jaguáru kombinovaném s Lamborghini, Bugatti, Ferrari a stovkami dalších automobilek však jistě musí být zážitek na celý život.
Mimochodem, web CarScoops uvádí, že průměrná váha jednoho tohoto modelu se může pohybovat v průměru okolo 40 gramů, takže pokud bylo na celou karoserii nalepeno okolo cca 1000 autíček, váha se mohla vyhoupnout o 79 kilogramů výš.
Nepříjemnou stranou celé úpravy je však skutečnost, že při nehodě by se autíčka mohla proměnit v rychlé šrapnely, které by mohly zranit jak posádky okolních vozidel, tak i chodce vzdálené pár metrů.
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?
Americký prezident Donald Trump oznámil, že Spojené státy uvalí 25% cla na dovoz automobilů vyrobených mimo USA, přičemž tato opatření vstoupí v platnost 2. dubna. V reakci na tuto novinku předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová vyjádřila lítost a EU její rozhodnutí důkladně prozkoumá. Trump rovněž odložil výběr cla na automobilové díly o měsíc. Tento krok způsobil pokles akcií automobilek na asijských burzách a očekává se, že výprodeje se rozšíří i na evropské a americké trhy. Uvedl to server CNBS.