Jaguar S-Type to se svým vzhledem nikdy neměl snadné, ovšem jednu dobu byl oficiálně nejrychlejším produkčním sedanem na trhu, takže minimálně jeho technika, které kraloval 4.2 litrový přeplňovaný osmiválec, si rozhodně zaslouží trochu úcty a respektu.
Jaguar vždy platil za luxusní automobilku, jejíž produkty se řadí k tomu nejlepšímu v segmentu. Model S-Type však během svého kralování zažíval řadu problémů se spolehlivostí i všeobecnou kritikou jeho designu. Ovšem ani kvůli tomu si podle nás nezasloužil to, co někdo provedl tomuto kousku.
Bohužel nevíme kde byla tato fotografie pořízena, nicméně my jsme ji našli na fóru reddit v sekci DiWHY, kam ji umístil uživatel s přezdívkou Carception. Mimochodem, sekce DiWHY je zaměřena na na automobily nebo jejich úpravy, které rozhodně nikdy neměly spatřit světlo světa.
Pojďme ale k samotnému Jaguáru, který je na první pohled jednoduše nepřehlédnutelný. Jeho karoserii totiž pokrývají stovky modelů autíček různých typů a barev, které se dostaly i na zrcátky nebo různě tvarované hrany kapoty. Při bližším pohledu je pak vidět, že mezi desítkami Lamborghini, Bugatti a dalšími značkami prosvítá různobarevná karoserie, takže se zřejmě jednalo jen o zajímavou náhradu za lak.
Krmě netradiční formy šetření se ale ještě nabízí reklama nebo netradiční forma podnikání. Na čelním skle je totiž dobře patrná řada nálepek, jejichž text ale bohužel nedokážeme rozluštit. Jízda V Jaguáru kombinovaném s Lamborghini, Bugatti, Ferrari a stovkami dalších automobilek však jistě musí být zážitek na celý život.
Mimochodem, web CarScoops uvádí, že průměrná váha jednoho tohoto modelu se může pohybovat v průměru okolo 40 gramů, takže pokud bylo na celou karoserii nalepeno okolo cca 1000 autíček, váha se mohla vyhoupnout o 79 kilogramů výš.
Nepříjemnou stranou celé úpravy je však skutečnost, že při nehodě by se autíčka mohla proměnit v rychlé šrapnely, které by mohly zranit jak posádky okolních vozidel, tak i chodce vzdálené pár metrů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.