Jaguar S-Type to se svým vzhledem nikdy neměl snadné, ovšem jednu dobu byl oficiálně nejrychlejším produkčním sedanem na trhu, takže minimálně jeho technika, které kraloval 4.2 litrový přeplňovaný osmiválec, si rozhodně zaslouží trochu úcty a respektu.
Jaguar vždy platil za luxusní automobilku, jejíž produkty se řadí k tomu nejlepšímu v segmentu. Model S-Type však během svého kralování zažíval řadu problémů se spolehlivostí i všeobecnou kritikou jeho designu. Ovšem ani kvůli tomu si podle nás nezasloužil to, co někdo provedl tomuto kousku.
Bohužel nevíme kde byla tato fotografie pořízena, nicméně my jsme ji našli na fóru reddit v sekci DiWHY, kam ji umístil uživatel s přezdívkou Carception. Mimochodem, sekce DiWHY je zaměřena na na automobily nebo jejich úpravy, které rozhodně nikdy neměly spatřit světlo světa.
Pojďme ale k samotnému Jaguáru, který je na první pohled jednoduše nepřehlédnutelný. Jeho karoserii totiž pokrývají stovky modelů autíček různých typů a barev, které se dostaly i na zrcátky nebo různě tvarované hrany kapoty. Při bližším pohledu je pak vidět, že mezi desítkami Lamborghini, Bugatti a dalšími značkami prosvítá různobarevná karoserie, takže se zřejmě jednalo jen o zajímavou náhradu za lak.
Krmě netradiční formy šetření se ale ještě nabízí reklama nebo netradiční forma podnikání. Na čelním skle je totiž dobře patrná řada nálepek, jejichž text ale bohužel nedokážeme rozluštit. Jízda V Jaguáru kombinovaném s Lamborghini, Bugatti, Ferrari a stovkami dalších automobilek však jistě musí být zážitek na celý život.
Mimochodem, web CarScoops uvádí, že průměrná váha jednoho tohoto modelu se může pohybovat v průměru okolo 40 gramů, takže pokud bylo na celou karoserii nalepeno okolo cca 1000 autíček, váha se mohla vyhoupnout o 79 kilogramů výš.
Nepříjemnou stranou celé úpravy je však skutečnost, že při nehodě by se autíčka mohla proměnit v rychlé šrapnely, které by mohly zranit jak posádky okolních vozidel, tak i chodce vzdálené pár metrů.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?