Jaguar S-Type to se svým vzhledem nikdy neměl snadné, ovšem jednu dobu byl oficiálně nejrychlejším produkčním sedanem na trhu, takže minimálně jeho technika, které kraloval 4.2 litrový přeplňovaný osmiválec, si rozhodně zaslouží trochu úcty a respektu.
Jaguar vždy platil za luxusní automobilku, jejíž produkty se řadí k tomu nejlepšímu v segmentu. Model S-Type však během svého kralování zažíval řadu problémů se spolehlivostí i všeobecnou kritikou jeho designu. Ovšem ani kvůli tomu si podle nás nezasloužil to, co někdo provedl tomuto kousku.
Bohužel nevíme kde byla tato fotografie pořízena, nicméně my jsme ji našli na fóru reddit v sekci DiWHY, kam ji umístil uživatel s přezdívkou Carception. Mimochodem, sekce DiWHY je zaměřena na na automobily nebo jejich úpravy, které rozhodně nikdy neměly spatřit světlo světa.
Pojďme ale k samotnému Jaguáru, který je na první pohled jednoduše nepřehlédnutelný. Jeho karoserii totiž pokrývají stovky modelů autíček různých typů a barev, které se dostaly i na zrcátky nebo různě tvarované hrany kapoty. Při bližším pohledu je pak vidět, že mezi desítkami Lamborghini, Bugatti a dalšími značkami prosvítá různobarevná karoserie, takže se zřejmě jednalo jen o zajímavou náhradu za lak.
Krmě netradiční formy šetření se ale ještě nabízí reklama nebo netradiční forma podnikání. Na čelním skle je totiž dobře patrná řada nálepek, jejichž text ale bohužel nedokážeme rozluštit. Jízda V Jaguáru kombinovaném s Lamborghini, Bugatti, Ferrari a stovkami dalších automobilek však jistě musí být zážitek na celý život.
Mimochodem, web CarScoops uvádí, že průměrná váha jednoho tohoto modelu se může pohybovat v průměru okolo 40 gramů, takže pokud bylo na celou karoserii nalepeno okolo cca 1000 autíček, váha se mohla vyhoupnout o 79 kilogramů výš.
Nepříjemnou stranou celé úpravy je však skutečnost, že při nehodě by se autíčka mohla proměnit v rychlé šrapnely, které by mohly zranit jak posádky okolních vozidel, tak i chodce vzdálené pár metrů.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?