Britští technici a designéři si zřejmě udělali výlet k českému supermarketu, kde si všimli tabulky „auto není trezor." Jak jinak si lze totiž vysvětlit, že do prémiového SUV Bentley Bentayga nyní nabízejí malou bezpečnostní schránku, k jejímuž otevření vám kromě klíče poslouží i otisk prstu?
Pokud patříte k těm pár šťastlivcům, kteří si mohou dovolit utratit téměř 6 milionů korun za nové Bentley Bentayga, pak sebou nejspíš nosíte i řadu cenností, o které byste neradi přišli. A právě k úschově podobných cenností bude nejspíš sloužit nová uzamykatelná schránka, která usídlila ve středové konzoli pod loketní opěrkou.
Na první pohled se nejedná o příliš velký prostor, takže na schovávání pistole zapomeňte, nicméně pokud si potřebujete odložit cenné hodinky, sponu s bankovkami, flash-disk se státním tajemstvím nebo konspirační mobilní telefon, prostoru bude více než dost.
Schránka je navíc čalouněna, takže se nemusíte bát žádného poškození ani škrábanců. Při uložení mobilního telefonu zde navíc naleznete i USB porty k nabíjení nebo připojení k palubnímu multimediálnímu systému. Jednou z největší předností je ale fakt, že už nikdy nebudete muset hledat klíče. Schránka je totiž vybavena čtečkou otisků prstů, která má navíc paměť hned pro několik osob.
Vývoj této drobnosti mají na svědomí lidé z oddělení Mulliner, kteří se běžně zabývají vývojem různých speciálních edicí. V minulosti jsme tak mohli vidět jejich podpis na speciální edici pro rybáře s oblibou v muškaření, nebo na variantě určené pro sokolníky. Vždy se přitom jednalo o přehlídku nejluxusnějších materiálů v kombinaci s unikátním uspořádáním interiéru a zavazadlového prostoru.
Tato bezpečnostní schránka je tak dost možná prvním prakticky využitelným dílem z nabídky Mulliner, za kterou by si mohlo chtít připlatit více zákazníků.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.