Už jste někdy pociťovali akutní potřebu po zelené? Někdo ve Fordu nejspíš ano, což automobilku vedlo k představení nové zelené barvy s názvem "Need for Green", což se dá volně přeložit jako potřeba zeleně.
Včerejší den Svatého Patrika se nesl v zelené barvě a přesně ta samá barva má výrazným způsobem omladit novou generaci Fordu Mustang, která se představí letos v létě. Barva, která nese netradiční název "Need for Green" má být podle automobilky "odvážná a moderní" a její odstín na silnici těžko přehlédnete.
Součástí nové nabídky Fordu Mustang 2019, který dorazí na americké trhy během tohoto léta, budou navíc i speciální edice Mustang California Special a Mustang Bullit, přičemž poslední jmenovaný model nabídne další zelenou barvu, tentokrát ale v odstínu Dark Highland Green, která připomíná filmovou klasiku.
Na první pohled se může zdát, že jde o příliš povyku pro nic, nicméně Ford přikládá nové barvě skutečně velký význam. Barbara Whalen, manažerka automobilky Ford přes materiály a barvy dodává: "Tuto barvu budou fanoušci Mustangu oslavovat pro její sebejistý a mladistvý postoj. Barva Need for Green je divoká, nezaměnitelná a majitel vozu v tomto odstínu bude vždy vystupovat z davu.
Příznivou zprávou pro zájemce o tuto barvu je pak skutečnost, že bude dostupná bez jakéhokoliv omezení na speciální výbavu či limitovanou edici. Vídat ji tak budeme moci na variantách s motory EcoBoost i na klasickém plnokrevném GT.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.