Na světě existují stovky různých automobilů, se kterými se můžete bezstarostně prohánět i po těch nejhorších silnicích světa. McLaren 720S, jakožto zástupce z třídy supersportů, k nim ale rozhodně nepatří. Některé jeho bezstarostné majitele to přesto od různých pokusů nezastaví.
Vyrazit mimo zpevněné silnice s automobilem jako je McLaren 720S zní jako neuvěřitelně stupidní nápad, ovšem ani to některé jedince nezastaví od jeho realizace. A k překvapení všech přihlížejících to vlastně ani ze začátku neprobíhalo tak špatně, jak by se dalo očekávat.
Nevíme kdy ani kde bylo tohle video natočeno, nicméně jistý Floris Dullaart ho vystavil na Youtube začátkem září minulého roku s komentářem Offroad v McLarenu 720S. Ke skutečnému off-roadu to sice mělo daleko, nicméně na poměry supersportů to byla skutečná výzva.
Už první překážka, kterou byl jakýsi odvodňovací příkop, dala řidiči pořádně zabrat. Díky pomoci navigátora se však McLaren dokázal přes strouhu dostat, aniž by někde škrtal podvozkem či nárazníkem. Jak se ovšem za chvíli ukázalo, tohle byl jen slabý odvar.
Jakmile totiž řidič popojel o pár dalších metrů, narazil na vyjetou kolej, která nejspíš McLaren zastavila. Ostatně z videa je patrné, že se řidič snaží koleji vyhnout, ovšem vůz do ní pomalu zapadá a vzdálenost mezi povrchem a předním nárazníkem se výrazně zmenšuje. Jak špatně tenhle experiment dopadl ale netušíme, neboť kameraman a navigátor v jedné osobě raději vypnul nahrávání.
Příliš nechápeme, proč se někdo s podobným vozem na podobné výpravy vydává. Samozřejmě, je to pouze jeho rozhodnutí, jak se svým vozem nakládat, nicméně my bychom při možnosti usednout za volant McLarenu nesjeli z asfaltu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.