Londýnská policie zas po čase ukázala, že s řidiči nepojištěných automobilů nemá nejmenší slitování. Běžná silniční kontrola řidiče exkluzivního Ferrari 458 Aperta Speciale tak nakonec skončila odtažením milionového speciálu na záchytné parkoviště.
Podle magazínu Daily Mail, který o celém případu informoval, se incident odehrál již začátkem tohoto měsíce kousek od náměstí Berkley Square v Londýně. Policisté si tehdy všimli luxusního italského vozu, jehož řidič se poněkud nemotorně snažil zaparkovat za Porsche 918. Během svých pokusů se mu však povedlo zablokovat dopravu v celé ulici.
Policisté se proto rozhodli řidiče zastavit a zkontrolovat. Podle jednoho z přítomných svědků však prý policisté měli mít problém ověřit, zda je vůz skutečně pojištěn. Mluvčí Scotland Yardu pak tuto informaci potvrdil a dodal, že vozidlo bylo na místě zabaveno z důvodu chybějícího pojištění.
Vůz odtahové služby byl na místě během chvíle a jeho obsluha nakládala vůz s maximální opatrností. To samozřejmě nemohlo uniknout pozornosti řady kolemjdoucích, z nichž někteří vytáhli telefony a začali vše natáčet. Právě díky nim se na celou scénu můžeme podívat i my.
Co se samotného vozu týče, jeho budoucnost je značně nejistá. Nějakou dobu si pravděpodobně pobude u policistů a poté by se mohl vrátit ke svému majiteli. Pokud by se však majitel vozu chtěl vyhýbat placení, mohl by se vůz objevit v policejní aukci. Jedno londýnské policejní oddělení se totiž před lety proslavilo obrovskou aukcí zabavených aut, mezi kterými nechyběly ani vozy Ferrari. Tehdy se však jednalo o vozy zabavené drogovému dealerovi.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.