Řidiči jsou na silnicích v posledních letech vystavováni stále většímu tlaku, což se bohužel projevuje neustále rostoucí agresivitou. Následující video je však důkazem, že nechat se unést agresivitou nikdy nekončí dobře. V tomto případě je největší útěchou, že se nikomu nic nestalo
Video, které se před pár dny objevilo na Facebooku, se stalo během chvíle senzací a již nyní ho vidělo přes 9,5 milionu lidí. Jeho obsahem je přitom pouze ukázka toho, jak to může dopadnout, když se necháte příliš unést negativními emocemi.
Nevíme co této scénce předcházelo, ovšem když se žena natáčející video blížila ke koloně pomalu jedoucích vozidel, zastavilo v jejím pruhu stříbrné BMW e36 Cabriolet a jeho řidič přistoupil k SUV značky Ford, které jelo za ním.
Bohužel nevíme, co na sebe řidiči pokřikovali, ovšem když už chtěl řidič BMW odejít, řidič Fordu si nenechal ujít možnost mít poslední slovo a stáhl okénko. Toho však ještě řidič BMW využil a do otevřeného okénka plivl.
Takové chování je samozřejmě dost hrubé, ubohé a ponižující, takže se ani nemůžeme divit řidiči Fordu, že se chtěl pomstít. Když se ale rozhodl, že do BMW nabourá, udělal osudovou chybu. Jeho velké SUV totiž začalo na bavorák doslova najíždět, což zvedlo celou levou polovinu Fordu do vzduchu a za chvíli už ležel na boku.
Nic podobného jsme ještě na silnicích neviděli a doufáme, že už ani neuvidíme. Tady totiž bylo všechno špatně, ani jeden z řidičů neudržel nervy na uzdě a následky na sebe nenechaly dlouho čekat. Bohužel.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.