Řidiči jsou na silnicích v posledních letech vystavováni stále většímu tlaku, což se bohužel projevuje neustále rostoucí agresivitou. Následující video je však důkazem, že nechat se unést agresivitou nikdy nekončí dobře. V tomto případě je největší útěchou, že se nikomu nic nestalo
Video, které se před pár dny objevilo na Facebooku, se stalo během chvíle senzací a již nyní ho vidělo přes 9,5 milionu lidí. Jeho obsahem je přitom pouze ukázka toho, jak to může dopadnout, když se necháte příliš unést negativními emocemi.
Nevíme co této scénce předcházelo, ovšem když se žena natáčející video blížila ke koloně pomalu jedoucích vozidel, zastavilo v jejím pruhu stříbrné BMW e36 Cabriolet a jeho řidič přistoupil k SUV značky Ford, které jelo za ním.
Bohužel nevíme, co na sebe řidiči pokřikovali, ovšem když už chtěl řidič BMW odejít, řidič Fordu si nenechal ujít možnost mít poslední slovo a stáhl okénko. Toho však ještě řidič BMW využil a do otevřeného okénka plivl.
Takové chování je samozřejmě dost hrubé, ubohé a ponižující, takže se ani nemůžeme divit řidiči Fordu, že se chtěl pomstít. Když se ale rozhodl, že do BMW nabourá, udělal osudovou chybu. Jeho velké SUV totiž začalo na bavorák doslova najíždět, což zvedlo celou levou polovinu Fordu do vzduchu a za chvíli už ležel na boku.
Nic podobného jsme ještě na silnicích neviděli a doufáme, že už ani neuvidíme. Tady totiž bylo všechno špatně, ani jeden z řidičů neudržel nervy na uzdě a následky na sebe nenechaly dlouho čekat. Bohužel.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.