Den svatého Valentýna nepatří v České republice zrovna k populárním svátkům, nicméně jinde ve světě jsou lidé schopni během něj utrácet neuvěřitelné částky. Nejčastěji jde o květiny, bonboniéry či šperky, ovšem někteří zajdou ještě dále. Důkazem budiž šťastlivec, který si k Valentýnu nadělil unikátní McLaren 570S Spider v červené barvě.
Nový majitel tohohle auta buď musí být skutečným romantikem, nebo má jen slabost pro červenou barvu. Vůz je totiž nalakován v červené exkluzivní barvě "Vermillion Red", kterou automobilka nabízí jako jednu z barev z řady "McLaren Elite". To je ale pouhý začátek.
Červenou karoserii totiž doplňují i červeně svítící brzdové třmeny a vcelku netradiční pneumatiky Pirelli P Zero z edice "Color Edition", na jejichž obvodu najdeme červené proužky a červeně psané označení. Stejná kombinace barev se pak objevuje i v interiéru, který je čalouněn červeno-černou kůží v odstínech Apex Red & Jet Black. Nechybí však ani černá Alcantara v odstínu Carbon Black a řada karbonových doplňků.
Odborníci z MSO (McLaren Special Operations) si s interiérem a kombinací barev skutečně vyhráli nejen v interiéru, ale i v exteriéru. Kromě luxusní kůže se tak setkáme i s karbonem, který kromě částí volantu a výplně dveří tvoří také přední splitter, zadní nárazník nebo přítlačné křídlo.
Pod stylovou a barevně skvěle sladěnou karoserií se však stále ukrývá 3.8 litrový dvakrát přeplňovaný motor V8, který vás na rande dovoze klidně rychlostí až 128 kilometrů za hodinu, kdybyste si ale chtěli užívat při jízdě vítr ve vlasech, sníží se maximální rychlost na 315 km/h.
Pokud by se ale rande naopak nevydařilo, můžete z něj bleskurychle zmizet. Akceleraci z 0 na 100 km/h totiž McLaren 570S Spider zvládá za 3.2 sekundy a rychlostí 200 km/h budete uhánět již za 9.6 sekundy.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.