Drsná válka BMW a Audi? Posílají si tyhle vzkazy přes billboardy

BMW rozpoutalo novou etapu tzv. "Billboard Wars", tentokrát ale v Tunisku
BMW rozpoutalo novou etapu tzv. "Billboard Wars", tentokrát ale v Tunisku, foto: Tuniscope
Antonín Marek , AutoRoad.cz 9. února 2018 18:03
Sdílej:

Koncem minulého desetiletí se v americkém Los Angeles rozpoutala vcelku úsměvná šarvátka mezi dealery BMW a Audi, kteří si vyměňovali vzkazy prostřednictvím billboardů u rušné silnice. Tahle tzv "Billboard War" má však pokračování, které se nyní koná o pár tisíc kilometrů jinde.

Konkrétně v severoafrickém Tunisu, kde automobilka BMW umístila poměrně odvážný billboard kousek od dealerství Ennakl Automobiles, kde seženete prakticky všechny vozy z produkce Volkswagen Group, tedy Škodu, Seat, VW, Porsche a mimo jiné i Audi.

Na billboardu mnichovské automobily jsou vyobrazeny agresivní světlomety moderních vozidel značky BMW a pod nimi je francouzský text "Il n’est jamais trop tard pour changer d’avis", který se dá přeložit jako "Ještě není pozdě změnit názor." Na spodní části billboardu je pak podepsáno dealerství Ben Jemâa Motors, které je oficiálním zástupcem BMW a Mini v Tunisu. 

Vyvedený žertík však nezůstal bez odezvy a za krátko se před prodejním centrem objevil nový billboard, tentokrát z produkce Audi. Na něm je výrazně napsáno LOOOOL (anglická zkratka vyjadřující pobavení / smích), přičemž ona čtyři O tvoří znak Audi. Pod tím je pak opět francouzsky napsáno "On ne change pas une marque qui gagne", volně přeloženo jako "Nikdo nemění značku, která vítězí."

Audi tím chce naznačit, že co se prodejů na Tuniském trhu týče, má před BMW navrch. Zda se tedy dočkáme další reakce ze strany BMW je ve hvězdách, ovšem my tiše doufáme, že tahle pošťuchovaná ještě bude mít další eskalaci.

BMW má totiž tu výhodu, že v celosvětových prodejích je z německých prestižních automobilek na druhém místě a o prvenství se už pár let marně přetahuje s Mercedesem.

Stalo se
Testy aut
DS 7 Pallas 1,5 BlueHDI

DLOUHODOBÝ TEST: DS 7 Pallas 1,5 BlueHDI – prémiové SUV s dieselem za 950 tisíc

Následující měsíc nám bude dělat společnost prostorné SUV od francouzské značky DS Automobiles, která si potrpí na unikátní design, kvalitní interiéry a jedinečnost. S DS7 jsme již měli dvakrát tu čest, ovšem jednalo se vždy o vrcholná provedení s cenovkou kolem dvou milionů. DS na „sedmičku“ aktuálně nabízí zvýhodněnou verzi Edition France, kterou pořídíte za 950 tisíc, což je ve srovnání s konkurenty fantastická cena. Má to nějaký háček?

Novinky
Tesla Cybertrack

Musk pod palbou: Tesla Cybertruck má "svolávačku" kvůli konstrukční vadě a čelí vlně útoků na auta i prodejny

Automobilka Tesla oznámila svolávací akci téměř všech dosud vyrobených vozů Cybertruck – bezmála 50 tisíc kusů musí zpět kvůli závadě na karoserii. Ve stejném čase ale firma čelí i narůstajícímu napětí mimo výrobní linky. Po celých Spojených státech se množí útoky na prodejny i zákazníky Tesly, které jsou motivovány nelibostí vůči veřejnému vystupování Elona Muska.

Novinky ze světa EV
Elektrický Renault 5 Turbo 3E

ODHALEN Renault 5 Turbo 3E: Legenda se vrací, nyní jako "nejbrutálnější" elektromobil + VIDEO

Renault je na trhu známý pro spolehlivá a kvalitně postavená auta, ale do světa superaut nikdy výrazně nepronikl. Když tedy francouzská automobilka tvrdí, že jedno vytvořila, vzbuzuje to oprávněnou zvědavost.

Zajímavosti
Jeremy Clarkson, James May a Richard Hammond v Grand Tour.

Parta z Top Gearu se vrací! Trio Clarkson, Hammond a May bude v novém pořadu

Legendární moderátorská trojice Clarkson, May a Hammond se znovu objeví na obrazovkách v nové show, která naváže na jejich ikonická motoristická dobrodružství.