Elektromobil Model 3 měl být zásadním krokem pro Teslu, jak svou produkci konečně převést do zelených čísel. Místo toho se však automobilka potýkala s řadou problémů, díky kterým se dodávky zákazníkům rozjížděly až s téměř čtvrtletním zpožděním. Ani přes tuhle dlouhou prodlevu se však technikům nepodařilo vyřešit všechny problémy, jak ukazuje průzkum techniků z Munro & Associates.
Společnost Munro & Associates, sídlící v Michiganu, dostala pověření podívat se na zoubek novému elektromobilu Tesla model 3 a zjistit jeho technickou propracovanost, případně najít největší pochybení. A nebylo jich zrovna málo.
Jako celek je Model 3 skutečně úchvatným strojem, který dokáže předvádět fantastické sportovní výkony. Od bleskurychlé akcelerace až po sprinty na čtvrt míle za 13.3 sekundy. Pokud se však člověk zaměří na její jednotlivé části, případně na kvalitu jejich zpracování, je to poměrně ostudné.
Sandy Munro, ředitel společnost Munro & Associates, se motoristickému webu Autoline Network svěřil, že během průzkumu našli řadu více či méně závažných pochybení co se kvality zpracování týče. Například kliky dveří se neotevírají zrovna pohodlně (je potřeba použít obě ruce).
Během zavírání dveří je pak slyšet zvláštní rachot, nicméně tenhle problém se projevil pouze u předních dveří. Svým způsobem nejzábavnější kritika však přichází v čase 3:20 kdy si Munro postěžuje na obří spáry, které jsou viditelné až z Marsu.
V závěru pak Munro konstatuje, že je překvapivé, že automobilka vypustila vůz v tomto "stavu". Je docela možné, že se jedná o automobil z první série produkce, kde ještě nebylo vše stoprocentně vyřešené a produkce není zajetá.
Pokud se ale jedná o klasickou produkční variantu, pak by se prý měl Elon Musk zamyslet nad tím, zda bylo moudré vypustit produkt v této fázi "vývoje". Pokud vás zajímají všechna pochybení automobilky, rozhodně doporučujeme shlédnout celé video.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?