Elektromobil Model 3 měl být zásadním krokem pro Teslu, jak svou produkci konečně převést do zelených čísel. Místo toho se však automobilka potýkala s řadou problémů, díky kterým se dodávky zákazníkům rozjížděly až s téměř čtvrtletním zpožděním. Ani přes tuhle dlouhou prodlevu se však technikům nepodařilo vyřešit všechny problémy, jak ukazuje průzkum techniků z Munro & Associates.
Společnost Munro & Associates, sídlící v Michiganu, dostala pověření podívat se na zoubek novému elektromobilu Tesla model 3 a zjistit jeho technickou propracovanost, případně najít největší pochybení. A nebylo jich zrovna málo.
Jako celek je Model 3 skutečně úchvatným strojem, který dokáže předvádět fantastické sportovní výkony. Od bleskurychlé akcelerace až po sprinty na čtvrt míle za 13.3 sekundy. Pokud se však člověk zaměří na její jednotlivé části, případně na kvalitu jejich zpracování, je to poměrně ostudné.
Sandy Munro, ředitel společnost Munro & Associates, se motoristickému webu Autoline Network svěřil, že během průzkumu našli řadu více či méně závažných pochybení co se kvality zpracování týče. Například kliky dveří se neotevírají zrovna pohodlně (je potřeba použít obě ruce).
Během zavírání dveří je pak slyšet zvláštní rachot, nicméně tenhle problém se projevil pouze u předních dveří. Svým způsobem nejzábavnější kritika však přichází v čase 3:20 kdy si Munro postěžuje na obří spáry, které jsou viditelné až z Marsu.
V závěru pak Munro konstatuje, že je překvapivé, že automobilka vypustila vůz v tomto "stavu". Je docela možné, že se jedná o automobil z první série produkce, kde ještě nebylo vše stoprocentně vyřešené a produkce není zajetá.
Pokud se ale jedná o klasickou produkční variantu, pak by se prý měl Elon Musk zamyslet nad tím, zda bylo moudré vypustit produkt v této fázi "vývoje". Pokud vás zajímají všechna pochybení automobilky, rozhodně doporučujeme shlédnout celé video.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?