Elektromobil Model 3 měl být zásadním krokem pro Teslu, jak svou produkci konečně převést do zelených čísel. Místo toho se však automobilka potýkala s řadou problémů, díky kterým se dodávky zákazníkům rozjížděly až s téměř čtvrtletním zpožděním. Ani přes tuhle dlouhou prodlevu se však technikům nepodařilo vyřešit všechny problémy, jak ukazuje průzkum techniků z Munro & Associates.
Společnost Munro & Associates, sídlící v Michiganu, dostala pověření podívat se na zoubek novému elektromobilu Tesla model 3 a zjistit jeho technickou propracovanost, případně najít největší pochybení. A nebylo jich zrovna málo.
Jako celek je Model 3 skutečně úchvatným strojem, který dokáže předvádět fantastické sportovní výkony. Od bleskurychlé akcelerace až po sprinty na čtvrt míle za 13.3 sekundy. Pokud se však člověk zaměří na její jednotlivé části, případně na kvalitu jejich zpracování, je to poměrně ostudné.
Sandy Munro, ředitel společnost Munro & Associates, se motoristickému webu Autoline Network svěřil, že během průzkumu našli řadu více či méně závažných pochybení co se kvality zpracování týče. Například kliky dveří se neotevírají zrovna pohodlně (je potřeba použít obě ruce).
Během zavírání dveří je pak slyšet zvláštní rachot, nicméně tenhle problém se projevil pouze u předních dveří. Svým způsobem nejzábavnější kritika však přichází v čase 3:20 kdy si Munro postěžuje na obří spáry, které jsou viditelné až z Marsu.
V závěru pak Munro konstatuje, že je překvapivé, že automobilka vypustila vůz v tomto "stavu". Je docela možné, že se jedná o automobil z první série produkce, kde ještě nebylo vše stoprocentně vyřešené a produkce není zajetá.
Pokud se ale jedná o klasickou produkční variantu, pak by se prý měl Elon Musk zamyslet nad tím, zda bylo moudré vypustit produkt v této fázi "vývoje". Pokud vás zajímají všechna pochybení automobilky, rozhodně doporučujeme shlédnout celé video.
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.