Bývalý kapitán anglického fotbalového týmu a současný hráč Evertonu Wayne Rooney se rozhodl zbavit svého nadupaného hybridního BMW i8. Jednoho by napadlo, že za tím nejspíš bude pověstná slabost britských fotbalistů pro Bentley či Range Rover, ovšem důvod je nejspíš trochu jinde.
Fotbalistovo BMW i8 je v současnosti vystaveno na prodejním serveru Auto Trader a na jeho tachometru svítí hodnota 12 773 kilometrů. V podbězích nalezneme skutečně výrazná 20 palcová kola s paprsky ve stylu W, stropnice má antracitovou barvu, sedadla jsou elektricky nastavitelná a vyhřívaná, nechybí LED světlomety, head-up display audiosoustava Harman-Kardon, balíček Pure Impulse ani celá řada dalších drobností.
Rooney na svém voze zkrátka nešetřil, což je vidět hned na první pohled. Řada z věcí totiž pochází z příplatkového ceníku a ten se umí v podání BMW skutečně prodražit. Interiér vozu je samozřejmě kompletně čalouněn kůží v odstínu Carum Grey a interiér pokrývá klasická modro-stříbrná kombinace Ionic Silver & BMW i Blue.
Erin Baker, jeden z redaktorů webu Auto Trader, si nemohl odpustit poznámku a k Rooneyho vozu připsal, že je "příjemným zpestřením vidět fotbalistu řídit hybrid, namísto traktoru z Chelsea nebo benzín požírajícího supersportu. A ještě překvapivější je skutečnost, že zvolil i střídmé barvy.
Pokud byste o vůz měli zájem, můžete si ho prohlédnout zde. Vůz v ceně 64,995 liber (1,8 milionu Kč) je skutečně v dobrém stavu a navzdory své první registraci již v roce 2015 má až překvapivě nízký nájezd. Je však docela možné, že na nízkém nájezdu se podepsal dvouletý zákaz řízení, který dostal Rooney minulý rok za řízení pod vlivem alkoholu.
Místo luxusního hybridního sporťáku se tak příštích pár let nejspíš bude muset spolehnout na autobusy, taxíky nebo soukromé řidiče.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.