Bývalý kapitán anglického fotbalového týmu a současný hráč Evertonu Wayne Rooney se rozhodl zbavit svého nadupaného hybridního BMW i8. Jednoho by napadlo, že za tím nejspíš bude pověstná slabost britských fotbalistů pro Bentley či Range Rover, ovšem důvod je nejspíš trochu jinde.
Fotbalistovo BMW i8 je v současnosti vystaveno na prodejním serveru Auto Trader a na jeho tachometru svítí hodnota 12 773 kilometrů. V podbězích nalezneme skutečně výrazná 20 palcová kola s paprsky ve stylu W, stropnice má antracitovou barvu, sedadla jsou elektricky nastavitelná a vyhřívaná, nechybí LED světlomety, head-up display audiosoustava Harman-Kardon, balíček Pure Impulse ani celá řada dalších drobností.
Rooney na svém voze zkrátka nešetřil, což je vidět hned na první pohled. Řada z věcí totiž pochází z příplatkového ceníku a ten se umí v podání BMW skutečně prodražit. Interiér vozu je samozřejmě kompletně čalouněn kůží v odstínu Carum Grey a interiér pokrývá klasická modro-stříbrná kombinace Ionic Silver & BMW i Blue.
Erin Baker, jeden z redaktorů webu Auto Trader, si nemohl odpustit poznámku a k Rooneyho vozu připsal, že je "příjemným zpestřením vidět fotbalistu řídit hybrid, namísto traktoru z Chelsea nebo benzín požírajícího supersportu. A ještě překvapivější je skutečnost, že zvolil i střídmé barvy.
Pokud byste o vůz měli zájem, můžete si ho prohlédnout zde. Vůz v ceně 64,995 liber (1,8 milionu Kč) je skutečně v dobrém stavu a navzdory své první registraci již v roce 2015 má až překvapivě nízký nájezd. Je však docela možné, že na nízkém nájezdu se podepsal dvouletý zákaz řízení, který dostal Rooney minulý rok za řízení pod vlivem alkoholu.
Místo luxusního hybridního sporťáku se tak příštích pár let nejspíš bude muset spolehnout na autobusy, taxíky nebo soukromé řidiče.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?