Bývalý kapitán anglického fotbalového týmu a současný hráč Evertonu Wayne Rooney se rozhodl zbavit svého nadupaného hybridního BMW i8. Jednoho by napadlo, že za tím nejspíš bude pověstná slabost britských fotbalistů pro Bentley či Range Rover, ovšem důvod je nejspíš trochu jinde.
Fotbalistovo BMW i8 je v současnosti vystaveno na prodejním serveru Auto Trader a na jeho tachometru svítí hodnota 12 773 kilometrů. V podbězích nalezneme skutečně výrazná 20 palcová kola s paprsky ve stylu W, stropnice má antracitovou barvu, sedadla jsou elektricky nastavitelná a vyhřívaná, nechybí LED světlomety, head-up display audiosoustava Harman-Kardon, balíček Pure Impulse ani celá řada dalších drobností.
Rooney na svém voze zkrátka nešetřil, což je vidět hned na první pohled. Řada z věcí totiž pochází z příplatkového ceníku a ten se umí v podání BMW skutečně prodražit. Interiér vozu je samozřejmě kompletně čalouněn kůží v odstínu Carum Grey a interiér pokrývá klasická modro-stříbrná kombinace Ionic Silver & BMW i Blue.
Erin Baker, jeden z redaktorů webu Auto Trader, si nemohl odpustit poznámku a k Rooneyho vozu připsal, že je "příjemným zpestřením vidět fotbalistu řídit hybrid, namísto traktoru z Chelsea nebo benzín požírajícího supersportu. A ještě překvapivější je skutečnost, že zvolil i střídmé barvy.
Pokud byste o vůz měli zájem, můžete si ho prohlédnout zde. Vůz v ceně 64,995 liber (1,8 milionu Kč) je skutečně v dobrém stavu a navzdory své první registraci již v roce 2015 má až překvapivě nízký nájezd. Je však docela možné, že na nízkém nájezdu se podepsal dvouletý zákaz řízení, který dostal Rooney minulý rok za řízení pod vlivem alkoholu.
Místo luxusního hybridního sporťáku se tak příštích pár let nejspíš bude muset spolehnout na autobusy, taxíky nebo soukromé řidiče.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?