Když se řekne extravagantní supersport, každého napadne něco jiného. Pokud však automobilka Apollo se svým projektem Intensa Emozione (IE) uspěje, pak má právě na největší nárok na tohle označení. Jejímu modelu totiž nechybí extravagantní vzhled, brutální výkon ani příslib nejdivočejších jízdních zážitků.
Extrémní supersport Apollo Intensa Emozione se představil veřejnosti v říjnu na autosalonu v Hong Kongu, nicméně od té chvíle na sebe přitahuje pohledy celého automobilového světa. Jak už se totiž návštěvníci autosalonu mohli přesvědčit, nejedná se jen o další z řady designových konceptů, tohle monstrum je skutečné a chce zatopit i zkušenějším a zavedenějším automobilkám.
Navzdory prezentaci funkčního modelu je Intensa Emozione stále ještě v plenkách a technici pracují na vyladění vozu do perfektní formy. Už nyní nás ale lidé z automobilky skrze internet a sociální sítě zásobuje záběry z testování, během kterých se z trojice značně extravagantních výfuků linou zvuky, na které si donedávna dělaly právo značky jako Pagani či Koenigsegg.
Samotný design vozu pak posouvá hranice možného na další úroveň a spíše než nový výkonný hypersport nám připomíná filmovou rekvizitu. To nejlepší se však ukrývá pod kapotou: atmosfericky plněný 6.3 litrový motor V12, který si automobilka vypůjčila z Ferrari F12 a ještě ho upravila.
Ulicemi Honq Kongu se tak nyní prohání řvoucí testovací monstrum o výkonu cca 800 koní (a 760 Nm točivého momentu) které svými zvuky zákonitě budí děti a starší lidi ze spaní. A vlastně buďme rádi, že testování neprobíhá v Japonsku - tam by si totiž někdo podle zvuků mohl myslet, že Godzilla se vrátila.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?