Když se minulý rok objevil na plátnech kin film Baby Driver, okamžitě vzbudil poprask. Hlavní role se zde ujal Ansel Elgort, jehož kousky s červenou Imprezou WRX se staly během chvíle legendárními. Samozřejmě, většinu tvrdé práce oddřeli kaskadéři a profesionálově, nicméně i Ansel musel projít tvrdým tréningem, který před časem zužitkoval.
O tom se ostatně mohli přesvědčit jeho fanoušci, kteří ho sledují na Twitteru. Právě na tuhle sociální síť totiž Ansel nahrál krátké video, ve kterém dovádí opět s červenou Imprezou WRX během sněhové bouře, která postihla město New York.
Nyc snowstorm no worries baby will give u a ride ? pic.twitter.com/oUyVi787BH
— Ansel Elgort (@AnselElgort) 4. ledna 2018
Patnáct sekund dlouhý klip sice postrádá stamilionovou produkci, příběh nebo fantastický soundtrack, ale to hlavní mu nechybí: driftujcí Impreza, se kterou Ansel předvádí alespoň pár koleček na sněhu.
Není jisté, zda se jedná o jedno z původních aut, které filmaři používali během natáčení, nebo zda si Ansel sehnal nové. Kromě jedné nefunkční žárovky však automobil vypadá přesně tak, jako ve filmu. A hlavně působí stejně zábavně.
Co se týče původních automobilů použitých při natáčení, jedna z nich, použitá při natáčení úvodní scény, se vydražila na eBay za neuvěřitelných 69 100 dolarů (1,46 milionu). Přitom se jednalo o vůz s pohonem pouze zadní nápravy, oděrkami z natáčení a s nájezdem 270000 kilometrů, což je na WRX skutečně hodně.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.