Když Richard Hammond havaroval v elektrickém supersportu Rimac Concept One, během chvíle o tom věděl prakticky celý svět. Málokdo však až donedávna věděl, že se mu během natáčení podařilo zlikvidovat ještě jeden supersport. Může to znít těžko uvěřitelně, ale tento zkušený řidič a moderátor tak během natáčení jedné série zničil oba extrémně drahé a výkonné vozy, kterému byly svěřeny.
Informace o Hammondově vydařeném kousku se dostaly na světlo světa až během posledního dílu Grand Tour, v průběhu kterého rozdávali moderátoři různá ocenění. Jedno z nich neslo název "Lack of Continuity Award", tedy cena za "špatnou/chybějící návaznost" a navzdory dramatické změně účesu Jamese Maye si ji odnesl Richard Hammond.
Důvodem proč dostal tuto cenu právě Richard Hammond byla recenze supersportovního vozu McLaren 720Se, která byla odvysílána z kraje tohoto dílu. Během recenze totiž Hammond bez jakéhokoliv upozornění zcela změnil vůz, což bylo poznat jak při záběrech interiéru tak exteriéru.
A důvod? Zničený motor. Jak se totiž Hammond později publiku svěřil, během natáčení začal v McLarenu docházet benzín a čerpací stanice byla poměrně vzdálená. Proto se rozhodl doplnit nádrž z kanystrů, které měl štáb sebou na natáčení. Problém byl však v tom, že místo kanystru s benzínem sáhl Hammond po kanystru s vodou.
Svou chybu si však neuvědomil, nádrž doplnil a rozjel se. Že je něco špatně zjistil až ve chvíli, kdy vozu kompletně odešel motor. Cena McLarenu 720Se je přitom cca 280 000 dolarů, tedy necelých 6 milionů korun.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?