Když Richard Hammond havaroval v elektrickém supersportu Rimac Concept One, během chvíle o tom věděl prakticky celý svět. Málokdo však až donedávna věděl, že se mu během natáčení podařilo zlikvidovat ještě jeden supersport. Může to znít těžko uvěřitelně, ale tento zkušený řidič a moderátor tak během natáčení jedné série zničil oba extrémně drahé a výkonné vozy, kterému byly svěřeny.
Informace o Hammondově vydařeném kousku se dostaly na světlo světa až během posledního dílu Grand Tour, v průběhu kterého rozdávali moderátoři různá ocenění. Jedno z nich neslo název "Lack of Continuity Award", tedy cena za "špatnou/chybějící návaznost" a navzdory dramatické změně účesu Jamese Maye si ji odnesl Richard Hammond.
Důvodem proč dostal tuto cenu právě Richard Hammond byla recenze supersportovního vozu McLaren 720Se, která byla odvysílána z kraje tohoto dílu. Během recenze totiž Hammond bez jakéhokoliv upozornění zcela změnil vůz, což bylo poznat jak při záběrech interiéru tak exteriéru.
A důvod? Zničený motor. Jak se totiž Hammond později publiku svěřil, během natáčení začal v McLarenu docházet benzín a čerpací stanice byla poměrně vzdálená. Proto se rozhodl doplnit nádrž z kanystrů, které měl štáb sebou na natáčení. Problém byl však v tom, že místo kanystru s benzínem sáhl Hammond po kanystru s vodou.
Svou chybu si však neuvědomil, nádrž doplnil a rozjel se. Že je něco špatně zjistil až ve chvíli, kdy vozu kompletně odešel motor. Cena McLarenu 720Se je přitom cca 280 000 dolarů, tedy necelých 6 milionů korun.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.