Výroba elektromobilu Tesla Model 3 je daleko za přísliby Elona Muska, ovšem poslední přelet dronu nad kalifornskou automobilkou ukazuje, že snaha napravit si reputaci je v plném proudu.
V říjnu tohoto roku automobilka Tesla prozradila, že navzdory svým plánům vyrobila pouze 260 kusů dostupného elektromobilu Tesla Model 3. Během zahájení výroby se však Elon Musk sebevědmě chlubil plány, podle kterých mělo být tou dobo vyráběno už cca 1500 vozů týdně.
Za viníka byly označeny problémy ve výrobním procesu, ovšem o jaké konkrétně šlo zatím nevíme. Nejčastěji se však spekulovalo o problémech s nevybavenou výrobní halou, nebo o nedostatku akumulátorů pro výrobu bateriových boxů pro elektromobil. Výroba už však pár týdnů v plném proudu a výše umístěné záběry odhalují, jak moc poposkočila kupředu.
Na rozsáhlých pozemcích průkopnické automobilky jsou zaparkovány desítky a možná i stovky hotových elektromobilů, které čekají snad jen na dodání zákazníkům. Otázkou však je, proč se tak ještě nestalo, když jich čeká více než 400 000.
Ať už je důvod jakýkoliv, my všem předplatitelům držíme palce, aby se svého vysněného elektromobilu dočkali co nejdříve. Jejich čekání už totiž trvalo až příliš dlouho, z čehož si snad Musk vezme patřičné ponaučení.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?