Výroba elektromobilu Tesla Model 3 je daleko za přísliby Elona Muska, ovšem poslední přelet dronu nad kalifornskou automobilkou ukazuje, že snaha napravit si reputaci je v plném proudu.
V říjnu tohoto roku automobilka Tesla prozradila, že navzdory svým plánům vyrobila pouze 260 kusů dostupného elektromobilu Tesla Model 3. Během zahájení výroby se však Elon Musk sebevědmě chlubil plány, podle kterých mělo být tou dobo vyráběno už cca 1500 vozů týdně.
Za viníka byly označeny problémy ve výrobním procesu, ovšem o jaké konkrétně šlo zatím nevíme. Nejčastěji se však spekulovalo o problémech s nevybavenou výrobní halou, nebo o nedostatku akumulátorů pro výrobu bateriových boxů pro elektromobil. Výroba už však pár týdnů v plném proudu a výše umístěné záběry odhalují, jak moc poposkočila kupředu.
Na rozsáhlých pozemcích průkopnické automobilky jsou zaparkovány desítky a možná i stovky hotových elektromobilů, které čekají snad jen na dodání zákazníkům. Otázkou však je, proč se tak ještě nestalo, když jich čeká více než 400 000.
Ať už je důvod jakýkoliv, my všem předplatitelům držíme palce, aby se svého vysněného elektromobilu dočkali co nejdříve. Jejich čekání už totiž trvalo až příliš dlouho, z čehož si snad Musk vezme patřičné ponaučení.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?