S čerstvým sněhem se na silnicích objevují desítky lidí, kteří si chtějí užít trochu té přetáčivé zábavy. Málokdy se však stane, aby si k tomu vzali několikametrový vůz o váze pár tun, který je spíš než na radovánky stavěn na tvrdou práci. Je však plně pochopitelné, že právě hasiči si víc než kdo jiní zaslouží čas od času vypustit páru něčím bláznivým.
Na většina území Česka je to se sněhem stále bídné, ovšem za oceánem už se v některých oblastech radují z čerstvé a vydatné nadílky sněhu, jak ukazuje i toho video. Bohužel se nám nepodařilo zjistit, z jakého státu / hasičské stanice pochází, ovšem video nahrál na Facebook jistý Steven Unger, který pracuje pro společnost Diamond Rescue Supplies LLC dodávající hasičům speciální techniku a požární vozidla.
Na videu je pak krásně vidět, jak si hasiči nových vozidel patřičně užívají a zkouší, co všechno dovedou. Jistě není potřeba připomínat, že americké hasičské cisterny jsou, podobně asi jako všechno za velkou louží, o něco masivnější a rozměrnější. Klouzat se na sněhu s desítkami tun pod zadkem tak musí být pořádná zábava.
Při náročném a vysilujícím povolání hasičů však naprosto chápeme, že každá šance si odpočinout a vypustit páru při něčem bláznivém, ale bezpečném, musí být pro hasiče vždy vítaným zpestřením dne. Ti největší moralisté pak mohou brát video jako zkoušku "ovládání vozu" na povrchu se zhoršenou adhezí.
I kdyby se však během klouzání něco stalo, hasiči mají stoprocentní jistotu, že správná pomoc bude na místě okamžitě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.